Tänaku endine meeskond tõmbub WRC-sarjast tagasi

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ott Tänak ja Raigo Mõlder 2016. aasta Soome rallil Dmacki kirjadega Fiesta RS WRC roolis.
Ott Tänak ja Raigo Mõlder 2016. aasta Soome rallil Dmacki kirjadega Fiesta RS WRC roolis. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Ott Tänak kihutas 2011. aastal Walesi rallil Ford Fiesta RS WRC-autoga, millele olid alla kruvitud Dmacki rehvid. Nii saarlase kui ka Briti rehvifirma jaoks oli tegu debüüdiga MM-sarjas ja sealt sai alguse koostöö, mille kulminatsiooniks kihutas Tänak terve möödunud hooaja WRC-sarjas kaasa just Dmacki nimelises M-Sport sõsartiimis. Tulevast hooajast rallimaailma kõige kõrgemas tipus enam Dmacki kirjadega autot ei kohta.

Et tänavu pääses Tänak taas M-Sporti põhitiimi, vabanes Dmacki toetatud masinas koht Elfyn Evansile, kes tõi Walesis rehvifirmale ajaloo esimese rallivõidu. Vaatamata edule tõmmatakse oma osalust MM-sarjas siiski tagasi – kuigi rehve tarnitakse edasi, ühtegi päris oma WRC-masinat välja ei panda.

«Pärast meie edu WRC-s on praegu aeg paras, et laiendada oma tootevalikut ning müügivõrku, lisaks keskenduda arendustööle, sest soovime oma rehve saada veelgi paremaks. Me oleme 2018. aastalgi WRC-sarjas kohal, seda rehvitarnijana,» selgitas firma ametlikus teates otsust.

Motorsport News vahendab Dmacki juhti Dick Cormacki sõnumit, et WRC-sarjas võidu jahtimise tõttu on mõned teised eesmärgid jäänud unarusse. Järgmisel aastal keskendutakse oma asfaldirehvi arendusele ning WRC2 sarjas klientidele paremate rehvidele pakkumisele.

Cormack ei välista aga, et ka järgmisel hooajal on mõne WRC-auto all just Dmacki toodang: «Me teame, et ei ole veel suutelised varustama suurt meeskonda terveks hooajaks. Me teame, et meil on selleni jõudmiseks vaja veel tööd teha. Aga nagu tänavu näitasime, on meil rallivõiduvõimekusega rehv, mis võib meeskonna kolmanda või neljanda masina all järgmine hooaeg tuua väga väärtuslikke MM-punkte.» Läbirääkimised käivad nii M-Sporti kui ka teiste MM-tiimidega. «Kui jõuame kokkuleppele, siis valime välja paar võistlust ja üritame renditud autol seal võita,» nentis Cormack.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles