Austraalia ralli avapäeva kõige keerulisemaks kiiruskatseks kujunes 9,71 km pikkune Pilbara katse, mille veetakistus tegi meelehärmi Ott Tänakule.
Fotod: veetakistus tegi Tänakule tuska
Esmalt kadus Tänaku masinalt difuusor ning enne hooldusalasse naasmist pidi ta oma masina seadistusi muutma.
«Hommik polnud lihtne. Esimese katse alguses kadus difuusor ära. See tegi olukorra segaseks, sest raske oli aru saada, mis toimub,» rääkis Tänak ralliraadiole.
Damage to #Tanak on ss3 #RallyAustralia #wrc pic.twitter.com/uCuwiR6ney
— Sam Tickell (@RacerViews) November 16, 2017
Pärast hoolduspausi mindi aga uuesti samale katsele ning difuusor kadus jälle, seejuures sai viga ka tagumine põrkeraud.
More damage for#Tanak on SS4 #RallyAustralia #wrc pic.twitter.com/55GAoaqYgJ
— Sam Tickell (@RacerViews) November 17, 2017
Eestlane tunnistas, et auto keerab kurvides automaatselt külge ette ning «Sõidame, vaadates välja läbi küljeakende.»
Samal katsel kaotas difuusori ka Tänaku tiimikaaslane Sebastien Ogier, keda segab ka käigukastiprobleem.
@SebOgier and @OttTanak without diffuser after SS4 @RallyAustralia #WRC pic.twitter.com/6YjHlaqmii
— WRC (@OfficialWRC) November 17, 2017
Slowly collecting World Rally Car parts at the first water splash @RallyAustralia SS1 - Ogier wheelnut cover and Meeke, err, thingy #WRC pic.twitter.com/zfy4GBRMva
— Scott Newman (@scottyn86) November 16, 2017
Omajagu tegemist oli Toyota piloodil Esapekka Lappil, kelle autol purunes teisel katsel aga roolivõim. Et masinast hakkas lekkima ka õli, pidi Lappi pärast katset mehaanikutega telefoni teel nõu ning proovis asja ise ära parandada. Lõplik lahendus saabus siiski hooldusalal.
Problemas para Esapekka Lappi y su Yaris WRC tras la disputa de la SS2. #RallyAustralia Pinta que su Yaris WRC tiene una fuga de aceite... #WRC Fotos: @OfficialWRC pic.twitter.com/6ViMxjfjIw
— Rubén Pérez (@RubnPerez) November 16, 2017