Tänavune F1-sari lõppes Abu Dhabis Valtteri Bottase võiduga. Tuleval aastal on asjad kuninglikus vormelisarjas teistmoodi – ameeriklasest omanikud Liberty Mediast on otsustanud muuta võistluse nägu ja sellega kaasneb ka uus logo, mida avalikkusele näidati esmakordselt Abu Dhabi poodiumipidustustel.
Fotod: F1-sarja 23 aastat teeninud logo lendas ajaloo prügikasti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vana logo oli F1-sarja ustavalt teeninud juba 23. aastat, kuid Liberty Media arvates oli tarvis seda digitaalaajastuks kaasajastada. Uus kujundus peaks tähistama kahte finišijoone suunas kihutavat autot.
Goodbye old @F1 logo. Hello new @F1 logo. #F1 #NewLogo pic.twitter.com/eFVdpy9NoV
— F1 Grid (@F1grid) November 26, 2017
F1 has a new logo for 2018#F1 #SkyF1 #AbuDhabiGP #F12018 pic.twitter.com/HV79Umh8Aj
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) November 26, 2017
After an amazing season – a new #F1 era awaits
— Formula 1 (@F1) November 26, 2017
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj