AUTORALLI. «Mul on raske märgata, milline koht on libe, milline mitte. Kui midagi märkmetes kirjas pole, siis ma ei tea ega näe seda. Ja siis on juba liiga hilja,» ütles Toyota rallipiloot Esapekka Lappi Monte Carlo ralli eel, osutades, et ilma kaardilugejata võiks ta samahästi kui mitte rallit sõita.
Tellijale
Toyota kaardilugejad: me ei ole omavahel konkurendid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaheksandat aastat Lappi kõrval istuv Janne Ferm teab, millest paarimees räägib: «Tean, et mõni katse võib olla kui pind tagumikus. Aga seepärast me armastamegi oma tööd. Me armastame väljakutseid ning Monte Carlo ralli on tõeliselt suur proovikivi nii sõitjatele kui ka kaardilugejatele!»
Mis siis on Monte Carlo ralli puhul kaardilugejale kõige raskem? Meeskondadele tuleb appi küll piloot- ehk luureauto, kes annab teeolude kohta enne katset informatsiooni, aga vahel ei piisa sellestki, sõnas Jari-Matti Latvala kaardilugeja Miikka Anttila.