F1 juhid lõpetasid pika traditsiooni (1)

Hindrek Pärg
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
F1 uuel hooajal promotüdrukuid enam ei näe.
F1 uuel hooajal promotüdrukuid enam ei näe. Foto: PHOTO 4/imago/Crash Media Group

Kuningliku vormelisarja juhtimise aasta tagasi üle võtnud Liberty Media juhid viivad läbi rida muudatusi, mis hõlmavad mida ja millal telekast näeb. 

F1 ärijuht Sean Bratches teatas, et uuest hooajast kaovad promotüdrukud, kes hoidsid väga nappides riietes vihmavarje ning pilootide numbri- ja nimesilte. Ametniku sõnul kattub otsus spordiala pikaajalise visiooniga.

„Promotüdrukud on aastakümnetega saanud vormel 1 suureks osaks, kuid meie meelest ei kattu nende kasutamine brändi väärtustega ja on ilmselges vastuolus tänapäeva ühiskondlike normidega,“ sõnas Bratches. „Promotüdrukud pole F1-le sobilikud ega oma mingit tähtsust.“

Võimalik, et muutuvad ka stardiajad

Prantsusmaa meedia kohaselt soovib Liberty Media muuta ka Euroopas toimuvate etappide stardiaegu, meelitamaks rohkem ameeriklasi teleekraanide ette.

Väljaande Auto Hebdo kohaselt arutleti eelmisel nädalal ülekandeid tegevate telefirmadega võimalusi nihutada võidusõitude, kvalifikatsiooni ja vabatreeningute algust ühe tunni jagu edasi. Plaanist räägiti ka meeskondadele.

Muudatus puudutaks vaid Euroopa võidusõite, mis praegu algavad Eesti aja järgi kell 15, Ameerika idarannikul on samas kell kaheksa hommikul. Liberty Media arvates aitaks hilisem stardiaeg tavalist ameeriklast, kes ei peaks enam pühapäeva hommikul nii vara ärkama. Kasu lõikajateks peetakse ka USA telekanaleid, kes saaksid hõlpsamini reklaami müüa.

Uus F1 hooaeg algab 25. märtsil juba traditsiooniks saanud Austraalias Melbourne’i ringrajal toimuva võidusõiduga. 

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles