Igal MM-rallil on oma spetsiifika ja mõistagi nõuavad masinad nende jaoks eraldi seadeid. Enamasti jäävad need detailid masina sisemusse ja väliselt midagi suurt näha ei ole. Et Rootsis võisteldakse talvistes oludes, on Toyota oma Yarisele teinud ka märgatavaid visuaalseid muutusi.
Tänaku Monte Carlo ja Rootsi võistlusmasinad on silmnähtavalt erinevad
Kõige ilmsem ja loogilisem erinevus on masina kõrgus – vaatamata lumele ja jääle on Monte Carlo siiski asfaldiralli, kus masinad õhulende ei tee, ja seetõttu püsivad nad maadligi. Rootsis hüpatakse aga mõnuga, mis tähendab, et maapinna ja autopõhja vahel on vaja rohkem õhku.
Teine küsimus on aga mootori õhutusavad – neid leiab auto esiosas kolm. Rootsis on äärmised kinni kaetud (võre asemel plastikjupid), et mootorisse ei läheks liiga palju külma õhku.
Aerodünaamikadetaile on muudetud ka auto tagaosas ja seda tõeliselt kõrgtehnoloogilisel moel ehk lihtsalt avasid kinni kleepides. Siin on põhjus rataste alt lendav lumi: kui avad lahti jätta, koguneks see sinna ja muudaks oma kaaluga auto tasakaalu.
Toyota muudatusi demonstreerivas säutsus on viimase detailina ära toodud ka asfaldi- ja kruusa-lumevelgede erinev laius.
[#WRC]
— TOYOTA GAZOO Racing (@TOYOTA_GR) February 17, 2018
スウェーデンならではの豆知識クイズその1回答
正解は◯の部分です
SS中の代表的な変更点は
フロントグリル:エンジンが冷えすぎないように空気の取入口の左右を塞いでいます
リアフェンダー:中に雪が詰まり重量増を防ぐために塞いでいます☃️DAY2午後から白→黒になりました#WRCjp pic.twitter.com/3fhZPsowKO