Kajastust toetab:
Etapid: Monte carlo / Rootsi / Mehhiko / Korsika / Argentiina / Portugal / Sardiinia / Soome / Saksamaa / Türgi / Suurbritannia / Hispaania / Austraalia

Järveoja avaldas, kuidas rallimehed Korsikal üksteisele käru keeravad

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Martin Järveoja

FOTO: Toyota GAZOO Racing

Ott Tänak ja Martin Järveoja valmistuvad juba Korsika ralliks. Möödunud aastal lõppes eestlaste jaoks ralli juba kolmandal katsel, kuid Järveoja sõnul aitas seegi kogemustepagasit täiendada. 

Aasta tagasi lõppes eestlaste ralli õnnetult, kui nende Ford Fiesta WRC-masin kaldus pikas paremkurvis rajalt välja ning kuigi auto ega mehed vigastada ei saanud, oldi niivõrd sügaval kraavis, kust välja pääseda ei õnnestunud. Järveoja rääkis Kuku raadio podcastis «Power Stage», et seegi oli kogemus. 

«Küll me juba teame ise ka, kuidas sõita. Jari-Matti (Latvala – toim) näitas ka powerstage’i võiduga, et Toyota oli päris kiire,» sõnas Järveoja ja kinnitas, et Toyota testisõidud algasid juba sellel neljapäeval.

Eestlased langesid pärast Mehhiko ralli turboprobleeme MM-sarja üldarvestuses kuuendale kohale. Kuues koht oleks kruusarallil stardipositsiooniks hea, aga asfaldil enam mitte – efekt on vastupidine.

«Asfaldil sõites saaks ju tegelikult kiiremini, aga et teed libedamaks teha ja puhtalt teistele käru keerata, minnakse teadlikult muru, mulla või liiva pealt, et iga auto tooks rohkem sodi tee peale,» selgitas ta. «Kuues koht pole ideaalne, aga hullu ka midagi pole!»

Milline oleks eestlaste eesmärk? «Siht võiks olla poodium!»

Tagasi üles