Järveoja avaldas, kuidas rallimehed Korsikal üksteisele käru keeravad

Postimees Sport
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Martin Järveoja
Martin Järveoja Foto: Toyota GAZOO Racing

Ott Tänak ja Martin Järveoja valmistuvad juba Korsika ralliks. Möödunud aastal lõppes eestlaste jaoks ralli juba kolmandal katsel, kuid Järveoja sõnul aitas seegi kogemustepagasit täiendada. 

Aasta tagasi lõppes eestlaste ralli õnnetult, kui nende Ford Fiesta WRC-masin kaldus pikas paremkurvis rajalt välja ning kuigi auto ega mehed vigastada ei saanud, oldi niivõrd sügaval kraavis, kust välja pääseda ei õnnestunud. Järveoja rääkis Kuku raadio podcastis «Power Stage», et seegi oli kogemus. 

«Küll me juba teame ise ka, kuidas sõita. Jari-Matti (Latvala – toim) näitas ka powerstage’i võiduga, et Toyota oli päris kiire,» sõnas Järveoja ja kinnitas, et Toyota testisõidud algasid juba sellel neljapäeval.

Eestlased langesid pärast Mehhiko ralli turboprobleeme MM-sarja üldarvestuses kuuendale kohale. Kuues koht oleks kruusarallil stardipositsiooniks hea, aga asfaldil enam mitte – efekt on vastupidine.

«Asfaldil sõites saaks ju tegelikult kiiremini, aga et teed libedamaks teha ja puhtalt teistele käru keerata, minnakse teadlikult muru, mulla või liiva pealt, et iga auto tooks rohkem sodi tee peale,» selgitas ta. «Kuues koht pole ideaalne, aga hullu ka midagi pole!»

Milline oleks eestlaste eesmärk? «Siht võiks olla poodium!»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles