Sponsortehing Nike’iga võib Inglismaa koondise MMil hätta jätta

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inglismaa koondise väravavahid peavad olema kiire kohanemisvõimega, sest võrreldes mitme konkurendiga on neil MMi ametliku mänguvahendiga tutvumiseks palju vähem aega.
Inglismaa koondise väravavahid peavad olema kiire kohanemisvõimega, sest võrreldes mitme konkurendiga on neil MMi ametliku mänguvahendiga tutvumiseks palju vähem aega. Foto: JOHN SIBLEY/Action Images via Reuters

Jalgpalli MM-finaalturniiril mängitakse teatavasti Adidase palliga. Inglismaa rahvuskoondisel on aga sponsorleping Nike’iga. See tähendab, et Inglismaa saab alles jäänud kolmest MMi eelsest matšist vaid ühes mängida MM-finaalturniiri ametliku palliga.

Samal ajal, kui näiteks Hispaania ja Saksamaa koondised on maavõistlusmängudes kasutanud Adidas Telstari palli, tuleb Inglismaa koondisel teisipäevases sõprusmängus Itaaliaga kasutada Nike Ordem V palli. Miks? Sest Inglismaa jalgpalliliidul on Nike’iga 2030. aastani kehtiv leping.

The Times kirjutab, et Inglismaa peab ka 2. juunil maavõistlusmängus Nigeeriaga kasutama Nike’i palli, kuid viimases ettevalmistusmängus 7. juunil Costa Ricaga tohib koondis Nike’i eriloal mängida juba Adidase palliga.

Kõige keerulisem on mänguvahendiga harjuda väravavahtidel, sest pallide põrge ning lend on tihtipeale erinevad. Näiteks Hispaania väravavaht David de Gea ütles pärast 1:1 viiki Saksamaaga, et Adidase MMi pallil on halb haarduvus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles