Citroeni rallisõitjal Kris Meeke’il paluti Argentina ralli eel analüüsida uue generatsiooni WRC autosid. Samuti võttis ta sõna FIA plaani kohta vähendada kiiretel rallidel katsete keskmisi kiiruseid.
Meeke kiiruste vähendamisest: ma ei mõista FIA argumente
Meeke tõi esmajoones välja üldteatava fakti auto võimsuse suurenemise osas. «Siis veel muidugi põhjalikum aerodünaamika ja keskdiferentsiaali lisandumine,» ütles Meeke.
«On päris palju asju, millega kohaneda. Suurema võimsuse ja parema aerodünaamika peale pole vaja mõelda, nende potentsiaali kasutame me automaatselt ära. Suurim erinevus on aga keskdiferentsiaal. Ühe nupuvajutusega on võimalik teha auto kas perfektseks või väga raskesti sõidetavaks,» ütles Meeke.
«Vana generatsiooni DS3 polnud keskdiferentsiaali ning auto oli vähem reguleeritav. Aerodünaamika koha pealt tunnen end suurtel kiirustel varasemast kindlamalt. Tean, et FIA tahab kiiruskatsete keskmisi kiiruseid vähendada sellistel etappidel nagu Soomes, kuid mina ei saa sellest aru. Sõitjad tunnevad end suurtel kiirustel uue aerodünaamikaga mugavalt,» jätkas Citroeni sõitja.