Ralf Aron võidutses legendaarsel ringrajal vihmasajus peetud sõidus

Kristjan Jaak Kangur
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ralf Aron tõusis hooaja avaetapil kaks korda poodiumile.
Ralf Aron tõusis hooaja avaetapil kaks korda poodiumile. Foto: Prema Powerteam

Prantsusmaal Pau tänavaringrajal peetud vormel 3 eurosarja avaetapil võitis Ralf Aron kolmanda võistlussõidu.

Avasõidus teise koha saanud Aronil läks teise sõidu kvalifikatsioon vihmahoogude tõttu aia taha ja ta lõpetas sõidu alles 8. kohal. Kolmandas sõidus pääses Aron aga rajale kolmandalt kohalt ning kerkis juba stardisirge lõpuks liidriks. Kui sõit oli jõudnud vähem poole peale ehk läbitud oli 11 ringi, peatati kihutamine tiheneva vihmasaju tõttu punase lipuga. Ilm ei näidanud paranemise märke ja kohtunikud otsustasid võistluse lõppenuks lugeda, seega kuuluski Aronile esikoht.

Aronile järgnesid britt Enaam Ahmed ja India võidusõitja Jehan Daruvala. Jüri Vips sai Pau etapi avasõidus 10. koha, teises sõidus lõpetas 17. ja poolikuks jäänud kolmandas sõidus 12. kohaga.

Vastavalt sarja reeglitele peaksid sõitja tänase enneaegselt lõpetatud kolmanda sõidu eest saama pooled punktid ehk Aronile kuuluks 12,5 punkti. Kuna kahe sõidu järel oli Aron viiendal kohal ning ükski temast eespool olnud konkurent viimases sõidus punktilisa ei teeninud, peaks eestlane 34,5 punktiga kerkima sarja üldliidri, avasõidus neljanda koha saanud ja teise sõidu võitnud Sacha Fenestrazi kannule.

«Start oli väga hea, auto oli mõnus ja muutuvates tingimustes tunnen end väga enesekindlalt,» sõnas eestlane portaalile Autosport.com. «Algus oli siiski pöörane, sest läksin slikkidel rajale, kuna arvasime, et rada kuivab. Juba stardirivis seistes karjusin meeskonnale: pilved tulevad, pange vihmarehvid alla! Ja siis pidin need kuidagi soojendusringil töötemperatuurile saama,» kirjeldas Aron.

Küll aga valmistas talle meelehärmi see, et sõidu eest jagati vaid pooled punktid. «Meeskond oleks täispunkte väärinud. Minu meelest võinuksime turvaauto taga veel kaks ringi sõita, sest olime lähedal sellele, et 75 protsenti distantsist läbida,» leidis eestlane.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles