Viiekordne maailmameister Sebastien Ogier leidis taaskord mooduse, kuidas FIA reegleid järgides ebaõnnestunud Portugali MM-rallist endale veidike kasu lõigata.
Ogier trikitas taaskord MM-sarja reeglitega
Eelmisel nädalavahetusel sõidetud Portugali ralli lõppes Ogier’ jaoks praktiliselt juba esimesel päeval, kui viiendal katsel sõideti teelt. Siiski sõitis prantslane kaasa superralli süsteemis laupäeva ja pühapäeva eesmärgiga punktikatselt punkte noppida. Punktikatse kaheksas aeg aga ühtegi punkti ei toonud.
Siiski suutis Ogier sellest halvast seisust veidike kasu lõigata. Nimelt otsustas prantslane peale viimast katset ralli katkestada. Pealnäha ebaselge otsuse taga on tegelikult väga lihtne lahendus: nüüd on M-Spordi mehaanikutel võimalik Ogier’ autol vahetada erinevaid detaile ning vajadusel kasutada uut mootorit. Kui Portugalis oleks prantslane ralli lõpetatud, oleks pidanud ta ka Sardiiniasse startima samade detailidega, millega ta Portugali ralli lõpetas.
Viiekordne maailmameister on ammu silma paistnud oma taibukusega reeglitepäraselt omale kasu lõigata. Teatavasti jäi ta Rootsi ralli punktikatsele meelega hiljaks, et startida viimasena puhtas sõidujoones. Samas ei ole sellistes katkestamistes midagi liiga uut, sest sama skeemi kasutas ka Citroëni sõitja Kris Meeke sellel hooajal Rootsi rallil.