Petturid ligi meelitanud Paddoniga testisõidu kampaania reeglid jäävad samaks

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hayden Paddon
Hayden Paddon Foto: LAVadinho / imago/PanoramiC

Postimees kirjutas eile, et Hyundai äärmiselt menukaks kujunenud kampaania, mille auhinnaks on testisõit Rally Estonial Hayden Paddoniga, on ligi meelitanud endale hääli ostvaid pettureid. Hyundai Motor Baltic turundusjuhi Katri Laivi sõnul korraldati kampaania heas usus, kuid paraku pole neil võimalik kontrollida, kas kampaanias osalejad on teeninud hääli ausal või ebaausal moel.

Hyundai korraldatud mängu võitmiseks tuleb nende Facebooki postituse alla kirjutada kommentaar ning sellele võimalikult palju like’e koguda. Eile oli pildi all enim hääli kogunud postitus teeninud üle 1700 hääle, kuid tähelepanelikud rallisõbrad märkasid: enamus hääletajatest on välismaalased.

Lisaks tuli välja, et sellele kommentaarile oli vaid paari tunniga tekkinud juurde 1000 häält. See tekitas kahtlust, et tegu võib olla ebaausa võttega, mis antud kontekstis tähendab häälte ostmist.

Internetist järgi uurides tuleb välja, et 1000 like'i maksab umbes 8 ja pool eurot. Niiet selliseid hääli koguda väga keeruline ei olegi. Kommenteerijate hulgas on mitmeid, kellel täheldatakse sarnaseid kahtlaseid hääli.

Hyundai turundusjuhi Laivi sõnul kampaania reegleid enam ei muudeta, sest korraldajatel pole võimalik tuvastada, kes on aus ning kes ebaaus mängija. «Korraldajana oleme eeldanud, et mängus osalejad tegutsevad spordile omaselt heas usus ja ausas konkurentsis ega kasuta mängu võitmiseks alatuid ja ebasportlikke võtteid. Seda, kas täna enimhääli saanud osalejad on kasutanud mängus hääle saamiseks tuttavate, sõprade, võrgustike või muude meetodite abi, me kahjuks kindlaks teha ei saa. Küll aga võtame osalejate tagasisidet arvesse edaspidiste mängude korraldamisel.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles