Mads Østberg intervjuus Postimehele: minu olukorras on tulevikule väga keeruline mõelda

Merili Luuk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mads Østberg
Mads Østberg Foto: @world Media Agency

Alghero rallipark. Citroëni meeskonna telgi juures kõlab vaikselt Prantsuse räppmuusika. Edasi-tagasi jalutavad mehaanikud ootavad rallipiloote kiiruskatsetelt lõunapausiks tagasi. Üks mees ei naase sinna boksi enam kunagi. Britt Kris Meeke, kes sai kaks nädalat tagasi liiga agressiivse sõidustiili ja rohkete avariide tõttu meeskonnast hundipassi.

«Kurb, et see juhtus, aga peame sellega leppima ning edasi töötama sellega, mis meil on. Muidugi on raske ilma tema kogemuseta rallidele tulla – ta oli mulle kõiges hea võrdluspunkt,» räägib Prantsuse tehasetiimi sõitja Craig Breen. Ta ei peatu Meeke’i lahtilaskmise teemadel pikemalt, vaid tahab keskenduda eelkõige oma sõidule.

Palju tarmukam on aga Mads Østberg. 2017. aastal pärast poja sündi erasõitjaks hakanud norralane tasus Rootsi ja Portugali rallidel osalemiseks oma sõidukulud ise ning pidanuks ka Sardiinias kukrut kergitama, kui paar nädalat tagasi poleks tulnud telefonikõnet tiimipealikult Pierre Budarilt. Sõnumi sisu oli selge: 30-aastane norralane on Sardiinias meeskonna esisõitja, kellelt loodetakse võidu asemel stabiilset punktitoomist.

«Avarii, mis Kris Portugalis tegi, oli üks äärmuslikemaid, mida ma oma karjääri jooksul olen näinud. See on meeskonnalt arusaadav otsus,» põrutas Østberg kohe kodumaa meediale. Temagi pole aga rallimaailma paipoiss.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles