Jalgpalli MM ajab WRC-rallipaari nugadele. Breen: ma pole kohe kindlasti Inglismaa poolt! Kuidas valmistus Citroën Rally Estoniaks?

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Rally Estonial Citroën C3-ga startivad Craig Breen ja Scott Martin saabusid täna Eestimaale, kuid väikeste kadudega - Martini pagas läks reisil kaduma. «Tavaliselt olen mina see, kellel asjad kaotsi lähevad,» muigas Breen, ent tunnistas, et mehed on pärast Sardiinia rallit puhanud ning valmis uuteks väljakutseteks. 

«Meil ei olnudki nii palju vaba aega, tegime paar nädalat tagasi asfaldil teste Saksamaa ralli jaoks ja muid kiireid asjatoimetusi. Igal aastal juhtub nii, et suvepuhkusel kaob aeg kiirelt käest,» rääkis Breen.

Enne Rally Estonia radadega tutvumist asuvad mehed aga jalgpalli vaatama. Nimelt on täna õhtul Martinil palju mängus, sest tema sünnimaa Inglismaa on MMi poolfinaalis vastamisi Horvaatiaga. Martin on ka väga suur Chelsea toetaja ning rallide puhkepauside ajal leiab kaardilugeja tihti tiimiboksis jalgpalli vaatamas või tulemusi jälgimas. Täna õhtul loodetakse mängu jälgida mõnes Otepää lokaalis.

«Ootan seda väga! Eile õhtul sai Prantsusmaa edasi. Loodan, et Inglismaa suudab täna Horvaatiat võita ja pühapäeval on meil pärast rallit topelttähistamine,» vihjas Martin ka rallimeeskonna edule.

Iirlane Breen aga Martini vaimustust ei jaga.  «Ma kohe täiesti kindlalt ei ole Inglismaa poolt, nii et elan vastasele kaasa. Vaatame, mis saab,» muigas ta. 

Mõlemad rallimehed on varem Eestis võistelnud.  2011. aastal oli Breen stardis koos Gareth Robertsiga Ford Fiesta R2 autoga ning 2015. aastal juba koos Martiniga Peugeot 208 T16 R5 autoga. 

«Siin on alati olnud tore. Rajaprofiil on uskumatult kiire. Mul on mõlemast korrast head mälestused, kuigi eelmisel korral me finišisse ei jõudnud. See on alati hea ettevalmistus, mis sellest et need teed pole Soome omadega täpselt samad ning on veidi kiiremad. Tore on jälle kiiresse rallisõidurütmi naasta, eriti kui tulla selliselt aeglaselt rallilt nagu Sardiinia, mis on isegi üks aasta aeglasemaid rallisid. On tähtis tagasi kiirele rajale naasta ning see rajaprofiil aitab sellele palju kaasa,» arvas ta.

Tagasi üles