Evans Ogier’ eelistamisest: nii lihtsalt on

Siim Kaasik, Jyväskylä
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: /

M-Spordi rallimeeskond tuli Soome MM-ralliks välja uuendusega, mis parandab auto tasakaalu, pidamist, stabiilsust ning kiirust. Tõsi, uue aerodünaamilise lahenduse sai vaid Sebastien Ogier’, Elfyn Evans ja Teemu Suninen peavad oma korda ootama.

Evansi sõnul pole praegu teada, millal tema Ford Fiesta WRC Ogier’ga sarnase uuenduse saab. Küsimusele, kas ta on pettunud, et tema autol uut aerodünaamilist lahendust pole, vastas britt: «Nii asjad lihtsalt on, mul ei ole selle kohta rohkem midagi muud öelda.»

Visuaalselt on Evansi ja Ogier’ autode tagaosa väga erinev, kuid mida tähendab uus aerodünaamika ralliradadel? «Ma tõesti ei tea. Mul oli testimisel võimalus proovida, aga sellest ei saa midagi järeldada. Annan sellele hinnangu, kui mul on võimalus seda rohkem kasutada,» ütles Evans.

Evansi sõnul töötas M-Sport kõvasti, et uue lahendusega välja tulla just Soome ralliks, seega on ootused selle toimimise osas kõrged.

Paremal on Sebastien Ogier' värskenduse saanud auto tagaosa, vasakul Elfyn Evansi oma.
Paremal on Sebastien Ogier' värskenduse saanud auto tagaosa, vasakul Elfyn Evansi oma. Foto: Karli Saul/SCANPIX
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles