Ogier’ vihale ajanud küsimus sai lõpuks vastuse

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Ogier ja Julien Ingrassia
Sebastien Ogier ja Julien Ingrassia Foto: Markku Ulander / AP

Valitsev maailmameister Sebastien Ogier jätab uue aerodünaamilise lahenduse oma Ford Fiesta WRC-le alles, kuigi ei suutnud sellega Soome rallil oodatud kiirust näidata.

M-Sport tuli Soome ralliks välja uue aerodünaamilise lahendusega, mis pidi väidetavalt parandama auto tasakaalu, pidamist, stabiilsust ning kiirust. Kusjuures, uuenduse sai vaid Ogier’ auto, Elfyn Evans ja Teemu Suninen sõitsid Soomes vana aerodünaamikaga.

Kummalisel kombel näitasid Evans ja Suninen Ogier’st paremat kiirust ning prantslane lõpetas neist ralli eespool üksnes tänu tiimikorraldustele.

Ka Soome rallil esitati ühe kiiruskatse lõpus Ogier’le küsimus, kas mees läheb vana aerodünaamika peale tagasi. Prantslane lajatas seepeale ukse kinni ja sõitis edasi.

Nüüd kirjutab WRC ametlik koduleht, et Ogier’ sõidab ka Saksamaa rallil uue aerodünaamikaga.

«Me ootasime, et näitame paremat kiirust. Mullu olime Soomes tugevad ning sõitsime kõik kiireid aegu. Tundub, et uus aerodünaamika oli aeglane, eks me peame analüüsima, miks see nii oli,» ütles Ogier.

«Ainus positiivne asi kogu nädalavahetuse peale on fakt, et suutsime Thierry Neuville’ist rohkem punkte teenida. Võtsime kuus punkti tagasi ning see on hea asi. Samas on kahju, et me ei leidnud ralliks vajalikku kiirust,» ütles Ogier.

Paremal on Sebastien Ogier' värskenduse saanud auto tagaosa, vasakul Elfyn Evansi oma.
Paremal on Sebastien Ogier' värskenduse saanud auto tagaosa, vasakul Elfyn Evansi oma. Foto: Karli Saul/SCANPIX
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles