Valitsev maailmameister Sebastien Ogier jätab uue aerodünaamilise lahenduse oma Ford Fiesta WRC-le alles, kuigi ei suutnud sellega Soome rallil oodatud kiirust näidata.
Ogier’ vihale ajanud küsimus sai lõpuks vastuse
M-Sport tuli Soome ralliks välja uue aerodünaamilise lahendusega, mis pidi väidetavalt parandama auto tasakaalu, pidamist, stabiilsust ning kiirust. Kusjuures, uuenduse sai vaid Ogier’ auto, Elfyn Evans ja Teemu Suninen sõitsid Soomes vana aerodünaamikaga.
Kummalisel kombel näitasid Evans ja Suninen Ogier’st paremat kiirust ning prantslane lõpetas neist ralli eespool üksnes tänu tiimikorraldustele.
Ka Soome rallil esitati ühe kiiruskatse lõpus Ogier’le küsimus, kas mees läheb vana aerodünaamika peale tagasi. Prantslane lajatas seepeale ukse kinni ja sõitis edasi.
Nüüd kirjutab WRC ametlik koduleht, et Ogier’ sõidab ka Saksamaa rallil uue aerodünaamikaga.
«Me ootasime, et näitame paremat kiirust. Mullu olime Soomes tugevad ning sõitsime kõik kiireid aegu. Tundub, et uus aerodünaamika oli aeglane, eks me peame analüüsima, miks see nii oli,» ütles Ogier.
«Ainus positiivne asi kogu nädalavahetuse peale on fakt, et suutsime Thierry Neuville’ist rohkem punkte teenida. Võtsime kuus punkti tagasi ning see on hea asi. Samas on kahju, et me ei leidnud ralliks vajalikku kiirust,» ütles Ogier.