PM Saksamaal. Maailmameistri kiiranalüüs: kus pannakse paika jõuvahekorrad?

Karl Mihkel Eller, Bostalsee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Julien Ingrassia.
Julien Ingrassia. Foto: Hanninen/Newspix24/SIPA/Scanpix

Eile õhtul oma kümnendale Saksamaa rallile startinud valitseva maailmameistri Sebastién Ogier’ kaardilugeja Julien Ingrassia selgitab kõikide päevade silmapaistvamaid kohti.

REEDE

Hapud viinamarjad. Esimene täispikk võistluspäev sõidetakse Moseli veinipiirkonna viinamarjaistanduste vahel.

Ingrassia: «Tegelikult on meie jaoks terve reede jooksul oluline, sest stardime healt positsioonilt. Peame proovima edumaa sisse saada. Kui juhtub sadama, on ka rehvivalik väga oluline. Teame, et sel nädalal tuleb raske võitlus paljude sõitjate vastu – puhata pole võimalik.»

LAUPÄEV

Panzerplatte ja Hinkelstein’id. 12 000 hektaril laiuval tankodroomil läbivad sõitjad ralli pikima, 38,5-kilomeetrise katse.

Ingrassia: «Sõidame ju tegelikult sõjaväepolügoonil. See on Saksamaa ralli jaoks päris tüüpiline paik, kuid järele mõeldes on sellises kohas veidi imelik sõita. Alati on oht eespool startinud auto alt teele lennanud kivi tõttu rehv lõhkuda või komistada betoonblokkide vahele tekkinud astmele.»

PÜHAPÄEV

Maratonkatse võib otsustada kõik. Juba enne kukke ja koitu tuleb sõitjatel olla virk ja kraps, et nädalavahetusele võidukas punkt panna.

Ingrassia: «Viimane päev võib jätta petlikult lihtsa mulje, kuna sõidame vaid kolm katset, kuid tegelikult läbime kahel korral ligi 30-kilomeetrise katse ja lisaks veel punktikatse. Muide, me ei tea pikal katsel ajavõrdlust teistega. Kui pühapäevale vastu minnes on võitlus esikohale tihe, saab Grafschafti katsest murdepunkt ning juhtuda võib kõike.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles