Neljast MM-sarja meeskonnast kolmel on hooaja jooksul väljakujunenud esisõitja. Hyundais Thierry Neuville, Fordis Sébastien Ogier ja Toyotas Ott Tänak. Esisõitja staatus tähendab, et meeskonna ülejäänud sõitjatel võib tekkida olukord, kus punktitabelis paremal kohal asuv meeskonnakaaslane tuleb endast mööda lubada.
PM Saksamaal. Ogier' kaardilugeja Ingrassia: esinumbri eelistamine kuulub spordi juurde
Täpselt nii juhtus Soomes Fordi teise ja kolmanda numbriga ehk Elfyn Evansi ja Teemu Sunineniga. Mõlemad mehed olid sunnitud gaasipedaalilt veidi jalga kergitama, et raskustesse sattunud Ogier’le kätte mängida parem positsioon.
Ogier kaardilugeja Julien Ingrassia ütles Postimehele, et esinumbri eelistamine teatud olukordades kuulub spordi juurde.
«Selliseid otsuseid langetab tiimipealik. Malcolm (Wilson, Fordi tiimipealik – toim) on korra karjääri jooksul võistkondliku tiitli ühe punktiga kaotanud. On mõistetav, et ta ei taha sellist kaotusekibedust enam kunagi kogeda,» sõnab Ogier kaardilugeja Julien Ingrassia.
Prantslane möönab, et teatud juhtudel on tiimikäsklused vältimatud. «Jättes kõrvale spordipoliitika ja vahest ka tiimikäsklused saan Fordi meeskonna teiste kaardilugejatega väga hästi läbi.»
Ingrassia jaoks on oluline, et kõik sõitjad ja kaardilugejad saaksid omavahel läbi nagu üks meeskond. «Kui keegi tunneb, et talle tehakse liiga või et ta lihtsalt pole rahul, tuleb sellest koosolekutel juttu teha.»