PM Saksamaal. Ogier' kaardilugeja Ingrassia: esinumbri eelistamine kuulub spordi juurde

Karl Mihkel Eller, Bostalsee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ingrassia AUTOMOBILE : Rallye WRC Motorsport Rallye WM Argentine - 28/04/2018 SPresse/Panoramic PUBLICATIONxNOTxINxFRAxITAxBEL
Ingrassia AUTOMOBILE : Rallye WRC Motorsport Rallye WM Argentine - 28/04/2018 SPresse/Panoramic PUBLICATIONxNOTxINxFRAxITAxBEL Foto: Andre Lavadinho / imago/PanoramiC

Neljast MM-sarja meeskonnast kolmel on hooaja jooksul väljakujunenud esisõitja. Hyundais Thierry Neuville, Fordis Sébastien Ogier ja Toyotas Ott Tänak. Esisõitja staatus tähendab, et meeskonna ülejäänud sõitjatel võib tekkida olukord, kus punktitabelis paremal kohal asuv meeskonnakaaslane tuleb endast mööda lubada.

Täpselt nii juhtus Soomes Fordi teise ja kolmanda numbriga ehk Elfyn Evansi ja Teemu Sunineniga. Mõlemad mehed olid sunnitud gaasipedaalilt veidi jalga kergitama, et raskustesse sattunud Ogier’le kätte mängida parem positsioon.

Ogier kaardilugeja Julien Ingrassia ütles Postimehele, et esinumbri eelistamine teatud olukordades kuulub spordi juurde.

«Selliseid otsuseid langetab tiimipealik. Malcolm (Wilson, Fordi tiimipealik – toim) on korra karjääri jooksul võistkondliku tiitli ühe punktiga kaotanud. On mõistetav, et ta ei taha sellist kaotusekibedust enam kunagi kogeda,» sõnab Ogier kaardilugeja Julien Ingrassia.

Prantslane möönab, et teatud juhtudel on tiimikäsklused vältimatud. «Jättes kõrvale spordipoliitika ja vahest ka tiimikäsklused saan Fordi meeskonna teiste kaardilugejatega väga hästi läbi.» 

Ingrassia jaoks on oluline, et kõik sõitjad ja kaardilugejad saaksid omavahel läbi nagu üks meeskond. «Kui keegi tunneb, et talle tehakse liiga või et ta lihtsalt pole rahul, tuleb sellest koosolekutel juttu teha.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles