«See kõlab paraja rabelemisena. Isiklikult ei ole ma 16-etapilise hooaja toetaja, sest juba 13 ralliga on meie kalender üsna täis. 14 etappi, aga vähendatud testipäevade arv tähendab, et edaspidi on meie graafik praegusega üsna sarnane,» rääkis Tänak järgmisest hooajast, kui lisandub võistlus Tšiilis. «Õiges sammus liigutakse sellega, et rohkem etappe viiakse Euroopast välja – see on WRC-sarjale kasulik. Kahju, et nad Jaapani kalendrist välja jätsid, see polnud hea uudis, aga loodetavasti saab see oma võimaluse järgmisel (2020 – toim) aastal.»
Mida arvab Tänak aga võimalusest, et kunagi võidaks Eesti teedel MM-etappi sõita? «Nad üritasid seda sel aastal – toimus kandidaatralli (korraldajad nimetasid seda küll testralliks – toim), kus osalesid Toyota, Citroen ja Hyundai. Nad mõistavad, kuidas sellist võistlust korraldada. Aastaid tagasi oli see ERC-sarja parim osavõistlus, nii et nad saaksid sellega hakkama küll,» vastas saarlane. «Kuigi Rally Estonia on üpris väike võistlus ja ma arvan, et see ei pruugi promootorile tunduda nõnda ahvatlev, aga sellisel rallil on alati lõbus võistelda.»