M-Sportil on uueks hooajaks vist paigas siiski vaid kaks sõitjat (1)

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elfyn Evans näib jäävat M-Sporti masinasse.
Elfyn Evans näib jäävat M-Sporti masinasse. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Täna pärastlõunal löödi lukku 2019. aasta autoralli MMil osalevate meeskondade nimekiri. Kui esialgu näis võimalik, et teatavates rahalistes probleemides M-Sporti meeskonda me kõigil etappidel rajal ei näe, siis lõpuks otsustati siiski kaasa teha täishooaeg. Tiimi välja pandavate masinate täitmisele käib kõva konkurents.

Kui ei juhtu imet ja M-Sporti selja taha ei tule mõnda hiidsponsorit, osaleb meeskond tuleval aastal MM-rallidel vaid kahe masinaga. Tiimi esisõitjaks on selgelt soomlane Teemu Suninen, aga kes võiks istuda teise Fiestasse?

Ülitõenäoliselt meeskonna vana tuttav Elfyn Evans, kes on M-Sportis figureerinud juba 2014. aastast, aga pole tõega särama veel löönud. Waleslase karjääri tipphetkeks oli 2017. aastal koduse MM-ralli võit, aga eelmine aasta läks tal totaalselt aia taha ja seetõttu ringlesid jutud, et tiimiboss Malcolm Wilson näitab talle ust.

Kuigi ühtegi ametlikku kinnitust sellele ei ole, näib nüüd, et Evansi koht M-Sportis on siiski kindel. Paar päeva tagasi jäi Evans ilma oma senisest kaardilugejast Daniel Barrittist, kes istub Toyota tiiva all WRC2-klassis kihutava noore jaapanlase Takamoto Katsuta kõrvale. Et kohe üllitas WRC-sarja koduleht uudise, kuidas Evansi uueks autokaaslaseks saab endine Craig Breeni abiline Scott Martin, näitab aga, et mehe tulevikuplaanid on paigas ja see tähendab, et ilmselt tuleb just tema M-Sporti teise autoga MM-sarjas starti.

Sellega oleks nagu pusletükid paigas: kaks autot, kaks meest. Wilson ütles ühes varasemas intervjuus, et kolmas masin tuuakse rajale vaid juhul, kui selle paneb välja mõni sponsor. Nüüd tundub, et mingid rahad on Roostsis liikumas, sest kolmanda Fiesta roolis näeb vähemalt valitud rallidel endist WRC2-tšempioni Pontus Tidemandi.

Taas uuendatud! Kuigi algselt väitis Rootsi meedia, et Tidemand osaleb Monte Carlo ja Rootsi rallidel erasõitjana, siis hiljem kinnitas mees oma kodulehel, et ta sõidab siiski M-Sporti eest.

Tidemand andis sel nädalal sotsiaalmeedias teada, et ta lahkub seni tema karjääri hallanud Even Management firma katuse alt. «Koos on olnud lõbus sõit, aga nüüd on aeg uurida tulevikuks uusi ja põnevaid võimalusi. Minu ülim siht on saada ühel päeval autoralli maailmameistriks ja ma ei saa lasta mööda minna ühelgi võimalusel, mis selle mulle lähemale toob,» kirjutas rootslane. WRC-autosse istumine on tema jaoks ainus loogiline samm.

Monte Carlo ralliks pakuti M-Sporti üheks potentsiaalseks piloodiks ka mullu samas kaheksanda koha teeninud Bryan Bouffier’d, kuid WRC kodulehe andmetel prantslane tänavu siiski Fiestasse ei istu. Samuti on sumbunud jutud, et M-Sportiga peavad läbirääkimisi Citroenis tööta jäänud Breen ja Mads Östberg.

MM-sarjas osalevate tiimide kõrval pannakse täna tempel alla ka Monte Carlo ralli stardinimekirjale, kus M-Sport, millises rivistuses iganes, figureerib. Ülejäänud meeskondade osas ei tohiks üllatusi olla: Citroen saadab aasta avarallil rajale Sebastien Ogier ja Esapekka Lappi, Hyundai Thierry Neuville’i, Andreas Mikkelseni ja Sebastien Loebi ning Toyota Ott Tänaku, Jari-Matti Latvala ja Kris Meeke’i.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles