Blogi: rehvi lõhkunud Tänak lõpetas päeva seitsmendana, Ogier ja Neuville peavad põnevat duelli esikohale

Reedel rehvi lõhkunud Ott Tänak on Monte Carlo ralli poole peal seitsmendal kohal. Kaotust liider Sebastien Ogier'le on kogunenud 2.34,9. Homme on kavas neli kiiruskatset.

Seis pärast 8. kiiruskatset: 1. Ogier, 2. Neuville +2,0, 3. Mikkelsen +1.17,7, 4. Latvala +1.25,1, 5. Loeb +1.47,5, 6. Evans +1.47,5, 7. Tänak +2.34,9, 8. Meeke +5.33,0

Neljapäevase rallipäeva liidrina lõpetanud Tänaku ja Martin Järveoja jaoks algas reede pettumusega: publiku sobimatu käitumise tõttu jäeti ralli kolmas kiiruskatse ära, kuid eestlased olid rehvivalikut tehes sellega arvestanud. Seetõttu oldi järgmisel kahel katsel pidamisega plindris ning esmalt loovutati koht Neuville’ile ja siis ka Ogier’le.

Kolmas koht tundus Tänakule ka kindlustatud olevat – kuni päeva eelviimase katseni. Mehe autokaamerast oli paar vasakkurvi järjest kosta valju mütsu, kui Tänak teravaid teeääri ahnelt lõikas ja tulemus oli purunenud rehv, mis tuli katsel välja vahetada. Sinna läksid kaotsi kaks minutit ning Tänak langes seitsmendaks.

Ralli esikohale peavad võistlust erinevat rehvivalikut kasutanud Ogier ja Neuville. Belglane tegi kuuendal katsel vea, kui kaldus kurvis välja ja leidis end haruteelt, kus ümber keeramisele kulus 20 sekundit. Sealt ka põhjus, miks nädalavahetusele minnakse vastu Ogier’ kahesekundilisest eduseisust.

AJAKAVA JA TULEMUSED:

Shakedown Gap 3,35 km: 1. Meeke, 2. Ogier +0,1, 3. Lappi +0,5, 4. Tänak +0,8, 5. Latvala +1,4, 6. Neuville +1,6

SS1 La Bréole - Selonnet, 20,76 km: 1. Tänak, 2. Meeke +5,0, 3. Ogier +10,6, 4. Loeb +23,2, 5. Neuville +26,8, 6. Evans +32,3

SS2 Avancon - Notre Dame du Laus, 20,59 km: 1. Neuville, 2. Ogier +11,0, 3. Tänak +12,5, 4. Latvala +23,5, 5. Lappi +25,0, 6. Evans +28,4

Üldseis pärast 2. katset: 1. Tänak, 2. Ogier +9,1, 3. Neuville +14,3, 4. Latvala +46,4, 5. Evans +48,2, 6. Meeke +53,8

Reede, 25. jaanuar: 

SS3 Valdrôme - Sigottier 1, 20,04 km: Katse jäi pealtvaatajate teele liiga lähedal olemise tõttu ära.

SS4 Roussieux - Laborel 1, 24,05 km: 1. Loeb, 2. Neuville +0,5, 3. Ogier +11,1, 4. Mikkelsen +13,8, 5. Tänak +19,7, 6. Evans +25,0, 7. Lappi +25,4, 8. Meeke +25,5, 9. Latvala +33,1

Seis pärast 4. kiiruskatset: 1. Neuville, 2. Tänak +4,9, 3. Ogier +5,4, 4. Loeb +40,4, 5. Lappi +55,8, 6. Evans +58,4, 7. Mikkelsen +58,6, 8. Meeke +1.04,5, 9. Latvala +1.05,7, 10. Tidemand +2.50,0

SS5 Curbans - Piegut 1, 18,47 km: 1. Ogier, 2. Neuville +2,0, 3. Latvala +2,9, 4. Mikkelsen +6,8, 5. Meeke +11,8, 6. Loeb +12,2, 7. Tänak +14,0, 8. Lappi +1,59

Seis pärast 5. kiiruskatset: 1. Neuville, 2. Ogier +3,4, 3. Tänak +16,9, 4. Loeb +50,6, 5. Mikkelsen +1.03,4, 6. Latvala +1.05,6, 7. Lappi +1.09,7, 8. Evans +1.12,0, 9. Meeke +1.14,3, 10. Tidemand +3.11,4

SS6 Valdrôme - Sigottier 2, 20,04 km: 1. Ogier, 1. Latvala, 3. Mikkelsen +0,4, 4. Neuville +2,0, 5. Meeke +12,9, 6. Tänak +13,3, 7. Rovanperä +32,1, 8. Loeb +37,6 … Lappi +1.48,7

Seis pärast 6. kiiruskatset: 1. Neuville, 2. Ogier +1,4, 3. Tänak +28,2, 4. Mikkelsen +1.01,8, 5. Latvala +1.03,6, 6. Meeke +1.25,2, 7. Loeb +1.26,2, 7. 8. Evans +1.51,3

SS7 Roussieux - Laborel 2, 24,05 km: 1. Loeb, 2. Evans +4,4, 3. Ogier +9,3, 4. Suninen +30,2, 5. Neuville +24,7, 6. Mikkelsen +28,9, 7. Latvala +34,9, … Tänak +2.22,2

Seis pärast 7. kiiruskatset: 1. Ogier, 2. Neuville +14,0, 3. Loeb +1.15,5, 4. Mikkelsen +1.20,0, 5. Latvala +1.27,8, 6. Evans +1.45,0, 7. Tänak +2.39,7, 8. Meeke +5.05,9

SS8 Curbans - Piegut 2, 18,47 km:

Laupäev, 26. jaanuar: 

09.48 SS9 Agnières en Dévoluy - Corps 1, 29,82 km
11.06 SS10 St Léger les Mélèzes - La Bâtie Neuve 1 16,87 km
13.47 SS11 Agnières en Dévoluy - Corps 2, 29,82 km
15.08 SS12 St Léger les Mélèzes - La Bâtie Neuve 2 16,87 km (Otseülekanne Postimehes ja Kanal 12-s)

Pühapäev, 27. jaanuar: 

09.20 SS13 La Bollène Vésubie - Peïra Cava 1 18,41 km
10.08 SS14 La Cabanette - Col de Braus 1 13,58 km
11.55 SS15 La Bollène Vésubie - Peïra Cava 2 18,41 km
13.18 SS16 La Cabanette - Col de Braus 2 13,58 km (Otseülekanne Postimehes ja Kanal 12-s)

Tagasi üles