Järelvaadatav: Mehhiko ralli avakatse pakkus kõvasti närvikõdi, kuid lõppes oodatust varem (1)

Postimees Sport
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Mehhiko ralli 1,14 km pikkune publikukatse, mis peeti neljapäeva öösel vastu reedet, pakkus vaatajatele palju närvikõdi. Katse lõpus olnud trampliin viskas autosid karmilt õhku, kuid ei pidanud lõpuni vastu ja nii jäi katse pooleli enne, kui Ott Tänak üldse rajale sai. Rallitulemustega on võimalik end kursis hoida läbi Postimehe otseblogi

Enne rallit:

Ott Tänak on 2019. aasta autoralli hooaega alustanud suurepäraselt. Hooaja avaetapilt teenis ta koos kaardilugeja Martin Järveojaga kolmanda koha. Hooaja teise etapi suutis Eesti ekipaaž Rootsis võita ning tõusis ühtlasi MM-sarja üldliiriks.

Paraku tähendab see seda, et Tänak peab Mehhikos esimesel täispikal võistluspäeval startima rajale esimesena. Kruusarallide puhul tähendab see aga tee puhastamist tagant tulijatele, mistõttu on eestlane ebasoodsas olukorras.

Samas tõestas Sebastien Ogier nii 2013. kui 2015. aastal, et ka eest startide on võimalik Mehhiko rallit võita. Võiduvõimalustesse usub ka Tänak, kuid selleks peavad asjaolud kokku langema: «Usun, et igat rallit on võimalik võita. Kuid sel juhul peab sind kõik soosima. Reedel esimesena teel olla pole kõige parem positsioon ralli võitmiseks. Meie põhiline eesmärk on saada võimalikult palju punkte. Aga kui tekib võimalus võidu peale sõita, kavatsen selle ära kasutada.» lubas.

Positiivse poole pealt võib välja tuua, et Toyota insenerid on viimasel kahel aastal Mehhikos meeskonda kimbutanud jahtusuprobleemidele lahenduse leidnud.

«Usun, et kõik on hästi,» ütles Tänak Autospordile. «Olen enesekindel, sest nägime esimesi paranemismärke juba enne Türgit. Pärast Türgi rallit oleme teinud veel ühe sammu edasi.»

Tänak tunnistab, et erinevalt Türgist on Mehhikos lisaks kuumusele probleemiks ka kõrgus ja sellega kaasnev hõre õhk. «Insenerid on aga enesekindlad, seetõttu ei peaks me muretsema,» ütles Tänak.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles