Ogier', Neuville’i ja Tänaku tiitliheitlusele elas kaasa 823 miljonit televaatajat

Ott Tänak ja Martin Järveoja.

FOTO: SANDER ILVEST / EESTI MEEDIA/SCANPIX

WRC sari elab praegu kuldajastul, sest nii kõrgeid telereitinguid pole autoralli MM-sarjal veel kunagi olnud.

Eelmisel hooajal ületas WRC sari globaalselt esimest korda 14 000 ülekandetunni piiri – kokku tehti rahvusvaheliselt WRC-sarja 13 etapist 14 208 tunni jagu ülekandeid. Näiteks 2017. aastal oli ülekannete kogumaht 13 500 tundi, 2013. aastal aga kõigest 5900 tundi.

Hoolimata veebruaris peetud taliolümpiast ning suvel peetud jalgpalli maailmameistrivõistluste finaalturniirist jagus rohkelt vaatajaid ka autorallile. Kokku sai teleülekannete vahendusel WRC sarjast mullu osa 823,79 miljonit inimest. Võrreldes 2013. aastaga kasvas see arv 36 protsenti.

Eelmise hooaja kõige populaarsemad olid Monte Carlo, Hispaania ja Austraalia rallid. Monte Carlo ralli on sealjuures traditsiooniliselt olnud telepubliku seas populaarseim, ent kuna Sebastien Ogier', Thierry Neuville’i ja Ott Tänaku tiitlivõitlus oli sedavõrd tasavägine, kogusid sarnased numbrid hooaja viimased etapid Hispaanias ja Austraalias.

Teleülekannete mõttes on autoralli kõige populaarsem Prantsusmaal, Poolas, Belgias, Soomes, Hispaanias ja Jaapanis.

WRC ametlikest kanalitest vaadati mullu videoid kokku 1,3 miljardit korda.

Tagasi üles