Hayden Paddoni WRC-unistusele tõmmati taas kriips peale
Tunamullu WRC-sarjast või õigemini Hyundai poolt üle parda visatud Hayden Paddon üritab küll iga hinna eest (tipp)rallialusele tagasi ronida, kuid tundub, et isand Saatusel on uusmeremaalasega teised plaanid.
Nimelt hõikas Paddon juba tänavu veebruaris välja, et kavatseb startida kodusel Uus-Meremaa rallil. Kuna koroonaviiruse tõttu jäeti sealne võidukihutamine ära, jääb ka rallimees seega tühjade pihkudega.
«Enne, kui kogu maailm pea peale pöörati, oli meil koostöös Uus-Meremaa Hyundai esindusega plaan tänavusest WRC-hooajast põgusalt osa võtta. Kogu idee ja teema keerles 100% Kiwi (kohaliku – toim) disainiga masina ümber, millega ma kihutanuks kokku neljal WRC-rallil.
Kuigi need plaanid on tänavuseks aastaks maas, soovin ma Hyundai Uus-Meremaa osakonda tänada, et nad aitasid sellele ideele kaasa. Eks näis, mida tulevik nüüd meile toob,» säutsus Paddon, kes pidanuks lisaks Uus-Meremaale kihutama Portugalis, Sardiinias ja Soomes.
Before the world got tipped upside down, we had plans with @HyundaiNZ for a return to the @OfficialWRC this year. The idea and theme was based around a 100% Kiwi livery while driving a Hyundai WRC car for a second team. We were very excited along with Hyundai NZ for 4 rounds 1/2 pic.twitter.com/rtcAuWymbd
— Hayden Paddon (@HaydenPaddon) June 9, 2020
Tegemist pole esimese korraga, kui tunamullu töötuks jäänud Paddon on üritanud WRC-sarjas uuesti jalga ukse vahele saada, kuid on selle asemel jäänud hoopis sinise varbaga. Mullu oli tal võimalik Soomes M-Spordi Fordi rooli istuda, kuid testisõidul kihutas ta rajalt välja ja sõitis auto nii katki, et startimine osutus võimatuks.
Teist korda üritas mees WRC-autoga head tulemust püüda mullu Austraalias, kuid sealne ralli jäeti ära maastikupõlengute tõttu.
Paddon on karjääri jooksul osalenud 81 MM-etapil ning tõusnud korra ka poodiumi kõrgeimale astmele. Seda 2016. aastal Argentinas.