Viiruse teist lainet kartvad inimesed utsitavad WRC-etappidega kärmelt peale hakkama (1)

Toimetas Karl Juhkami
Copy
Läti teedel on rallimasinad tuhisenud küll.
Läti teedel on rallimasinad tuhisenud küll. Foto: FIA ERC

Autoralli MM-karussell on koroonaviiruse tõttu märtsi keskpaigast alates seisnud. Praegu näib tõenäoliseim, et masinatele puhutakse hääled sisse septembri keskpaigas, kuid paljud tahaksid rajale naasta juba varem: augustis. 

Nimelt toimub 14.-16. augustini Lätis Liepajas autoralli EM-etapp, mis paljude hinnangul sobiks väga hästi ka MM-kalendrisse. Selle suurim pluss oleks fakt, et see lihtsalt toimuks. 

«[Kui MM sarjaga taasalustataks septembris Rally Estoniaga], siis see tähendaks, et me peaksime veel vähemalt kaks kuud ootama, enne kui mingikski WRC-sõiduks läheks. Kui me alustaks aga Liepajas, oleks meil vähemalt midagi. Meil oleks vähemalt ralli,» sõnas üks allikas ralliportaalile DirtFish. 

Tema sõnul tasuks igast võimalikust õlekõrrest praegu kinni haarata, sest kui MM-kalendrisse põimida ainult minimaalne võimalik arv võistlusi ning suruda need kõik väga väiksesse ajaraami, on liiga suur oht, et koroonaviiruse teise lainel korral lendab kogu plaan vastu taevast. 

«Kui koroona teine laine tuleb, siis meil on kriips peal. Parem alustame varem ja üritame võimalikult kiiresti mõned etapid selja taha saada. Läti on selles mõttes väga hea lahendus,» jätkas allikas anonüümselt. 

Lätlased ise on MM-etapi korraldamisest väga huvitatud ning selle nimel töötatakse iga päev

DirtFishi andmetel oleks kõige tõenäolisem MM-kalender tänavu järgnev: 

4.–6. september: Rally Estonia

24.–27./17.–20. september: Türgi ralli

2.–4. oktoober: Ypresi ralli

15.–18. oktoober: Saksamaa ralli

29. oktoober – 1. november: Sardiinia ralli

19.–22. november Jaapani ralli

Sealjuures mängivad väga suurt rolli Türgi võidukihutamise kuupäevad. Peaks sealne MM-etapp toimuma septembri kolmandal nädalavahetusel, on Ypresi osavõistlus kindlasti kavas. Teise stsenaariumi korral võivad belglased ikkagi pika ninaga jääda, kuna tiimid ei jõuaks lihtsalt oma kaadervärki ühest paigast teise viia.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles