WRC-sarja järgmise aasta autode testimine pandi ootamatult pausile

Postimees Sport
Copy
Kuni selle hooaja lõpuni sõidetakse MM-sarjas alates 2017. aastast kasutusel olevate WRC-autodega. Fotol M-Spordi WRC-autod.
Kuni selle hooaja lõpuni sõidetakse MM-sarjas alates 2017. aastast kasutusel olevate WRC-autodega. Fotol M-Spordi WRC-autod. Foto: M-Sport

2022. aastal võetakse ralli MM-sarjas kasutusele uuenduslik Rally1-auto, mis kasutab lisajõuallikana ka hübriidajamit. Uuendusliku elemendi tootjafirma on aga palunud hübriidseadmed ootamatult tagastada.

M-Spordi ja Toyota meeskond on Rally1-autoga teinud juba mõned salajased testisõidud, kuid DirtFishi andmetel on kogu testimine hetkel pausile pandud just hübriidseadme tõttu.

Probleemi kohta pole aga väga palju infot teada, sest tootjafirma Compact Dynamics ja rallitiimid ei ole ametlikke kommentaare jaganud. «Meile teadaolevat oli ühe akuga konkreetne probleem ja meeskonnad said reede pärastlõunal e-kirja, kus öeldi, et seda osa ei tohi enam kasutada. Mootorid ja akud tuleb võimalikult kiirelt saata tagasi Compact Dynamicsile,» ütles ühe meeskonna allikas DirtFishile.

Sel nädalal andsid M-Spordi ja Toyota tiimipealikud Postimehele intervjuusid ning nendest koorus välja, et meeskonnad on praegu Rally1-autode arendustööga rahulolevad.

«Praegu kasutame testimisel olemasolevat WRC-autot, kuhu oleme lisanud uue auto erinevaid komponente. Kevadel käivad sellega usinad testimised ning juuli alguses loodame jõuda uue auto arendustööga nii kaugele, et saame sinna peale tõsta ka hübriidajami,» rääkis Toyota tiimijuht Jari-Matti Latvala Postimehele.

Loe ka, kuidas M-Spordi tiimipealik Rich Millener rääkis intervjuus Postimehele, et praegu MM-sarjas viimaseks langenud meeskond tahab 2022. aastal võita MM-tiitlit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles