PM PORTUGALIS ⟩ JWRC sõitja Virves avapäevast: selle autoga oli asi naudingust kaugel

Karl Mihkel Eller
Copy

Junior WRC arvestuses reedese võistluspäeva järel viiendat kohta hoidev Robert Virves jõudis küll tagasi teenindusalasse, kuid ränkrasked Portugali kruusateed oli jätnud oma jälje ja saarlane näis tulemuses pigem pettunud.

Päeva kokkuvõttes ütles Virves, et vähemalt jõuti suuremate probleemideta finišisse. Samas kahtles ta natuke taktika õigsuses. «Eesmärk oli autot hoida ja mitte midagi ära lõhkuda. Kiirusele see muidugi head ei teinud, samas lõpuks sellest tolku ka polnud. Laveerisin nii palju kui ma sain kivide vahel,» ütles Virves päeva lõpus Eesti ajakirjanikele.

Teede olukord jättis esisillaveolliste autode rajale pääsemiseks soovida. Suurte kivide vahel laveerida polnud mingi nalja asi. «Selle autoga oli rohkem lolli mängimine. Võidusõidust oli asi kaugel,» põrutas Virves.

Kaheksa katse jooksul ei leidnud saarlane ka õiget sõidutunnetust. «Eelviimane katse, mida ühe korra läbiti, see oli normaalne. Ülejäänud... Selle autoga oli asi naudingust kindlasti kaugel,» arvas ta.

Robert Virves ja Sander Pruul suutsid neljal korral katsetel saada neljanda aja. Lootus on, et laupäevased teed sobivad esisillaveolistele Fordidele paremini.
Robert Virves ja Sander Pruul suutsid neljal korral katsetel saada neljanda aja. Lootus on, et laupäevased teed sobivad esisillaveolistele Fordidele paremini. Foto: M-Sport

Homne 165 km päev on ralli seisukohast ülioluline ning ka seal tuleks pigem kasutada autot säästvat sõidustiili. Samas arvas Virves, et laupäevaste katsete teed peaksid olema paremas seisukorras. «Kuigi palju on pinnas homme erinev ka. Tahaks loota, et need katsed on paremad, kui täna. Kive võiks vähem olla ja loodan, et on puhtam liiv,» avaldas ta lootust.

Kuigi JWRC poodiumikoht jääb eestlasest pea nelja minuti kaugusele pole mäng sugugi mängitud. Väikeste Fiestadega võib paremusjärjestus iga katsega ümber mängida. «Loomulikult tahaks kiiresti sõita, aga mõttetu oleks praeguses olukorras autot ära lõhkuda. Vaatame, mis nägu teed homme on. Kui on samasugune, siis on matk looduses kiivriga,» viskas Virves nalja.

Kahel korral katsel rehvi vahetanud Virves sai ühel korral ka kohtunike poolt karistada, sest autos ei vajutatud OK-nuppu, mida peab katsel seisma jäämisel tegema. Trahvi suurus oli 1000 eurot. «Maiuspala,» ütles Virves selle peale moka otsast.

JWRC seis pärast 8. katset:

Foto: ewrc-results.com
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles