PM MONTE CARLOS ⟩ Viis põletavat küsimust enne WRC-hooaega (1)

Karl Mihkel Eller
Copy
Hyundai i20 N Rally1-auto eelmisel nädalal toimunud esitlusel. Kui hästi suudavad Ott Tänak ja Thierry Neuville kohe hooaja alguses uut hübriidautot taltsutada? 
Hyundai i20 N Rally1-auto eelmisel nädalal toimunud esitlusel. Kui hästi suudavad Ott Tänak ja Thierry Neuville kohe hooaja alguses uut hübriidautot taltsutada? Foto: Vincent Thuillier/hyundai Motorsport/Vincent Thuillier

Rallihooaja algust oodatakse alati suure põnevusega, kuid 2022. aastal on lahtisi otsi ja jututeemasid tavapärasest kõvasti rohkem. Kuigi sõitjate turul suuri vangerdusi ei toimunud, püüavad seda enam tähelepanu uued Rally1-autod, mida näeb esmakordselt võistlusolukorras neljapäeva õhtul kell 21.18, kui antakse start Monte Carlo ralli avakatsele. Postimees tegi eelvaate ja esitas viis põletavat küsimust, mida oodata algavalt hooajalt.

1. Rally1-auto – mis uuendused töötavad, mis mitte?

Uuenduslik Rally1-auto: esimene hübriidne rallimasin, mis kasutab endiselt 1,6-liitrist vabalt hingavat turbomootorit, kuid 3,6 kWh elektriaku annab sõitjale soovitud hetkel lisavõimsust ning kergitab hobujõudude arvu viivuks üle 500. See avab sõitjatele täiesti uue mängumaa, sest tuleb valida, millises rajalõigus lisavõimsust kasutada ning kuidas sellest maksimum välja pigistada. Lõuna-Prantsusmaa lumistel ja jäistel mägiteedel võib selle efektiivsus kujuneda väikeseks, kuid järgmistel rallidel võib tänu sellele võita olulisi sekundeid.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles