PM MONTE CARLOS ⟩ Ralli katkestanud Tänak: rehvi oli, aga mootoril hakkas rasvaseks minema

Karl Mihkel Eller
Copy
Ott Tänak.
Ott Tänak. Foto: Romain Thuillier/Hyundai Motorsport / Romain Thuillier

Autoralli MM-sarja hooaja esimene etapp Monte Carlos lõppes Hyundai piloodi Ott Tänaku jaoks juba kolmandat korda katkestamisega. Eestlane tunnistas, et saatuslikuks sai väike, kuid palju maksma läinud eksimus.

Eesti ajakirjanikega rääkides tunnistas Tänak, et ei oska öelda, mille tõttu tal esimene rehvipurunemine aset leidis. See siiski maailmalõpp ei olnud, sest alla sai panna varurehvi ja võistlust jätkata.

Kurja juur peitus ralli 11. katses, kus Tänak maadles jäistes ja lumistes oludes auto teel hoidmisega ning kui ühes vasakkurvis päästis ta masina järsakusse kukkumisest, siis seejärel sõitis tema Hyundai vastu mäeseina. Ta tuli küll katse lõpuni, aga kaotas parimale 50,2 sekundit. Katse järel Tänak katkestas

Täna hommikul sai rehvide osas juba suuremat loteriid näha. Väga paljud sõitjad võtsid jääohu tõttu kaasa ikkagi ka kaks naastrehvi, kuid Tänak ja tiimikaaslane Thierry Neuville seda ei teinud, minnes rajale nelja pehme ja ühe ülipehmega rehviga. Kas tegu oli õige otsusega?

«Meie info põhiselt oli see õige valik,» sõnas Tänak. Seeõttu uurit talt, kas ilma eksimuseta oleks nendega ka välja vedanud? «Ei vedanud välja,» vastas rallisõitja konkreetselt.

Kusjuures Tänak andis mõista, et võinuks katkise rehviga isegi rehvivahetustsooni välja jõuda, kuid mootoriprobleemid sundisid teda katkestama. «Radiaator oli katki. Rehvi oli alles veel, aga mootoril hakkas rasvaseks minema,» tunnistas saarlane.

Kuigi visuaalselt ei tundu auto kahjustused väga tõsised, siis ralli jätkamise jättis Hyundai piloot lahtiseks. «Ei oska öelda veel [kas rajale tuleme]. Iga kilomeeter on alati abiks,» andis Tänak mõista, et uue autoga kuluks korralik kilometraaž kindlasti ära. Kas punktikatsel võiks õnnestuda ka punkte noppida, ei osanud ta midagi ennustada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles