Hyundai Rally1 programm on aasta aega jooksnud ajaga võidu

Henry Lääne
, Sporditoimetuse juht
Copy
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali ralli.
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali ralli. Foto: DUFOUR FABIEN/Hyundai Motorsport / Fabien Dufour

Hyundai rallitiimi pealiku asetäitja Julien Moncet teab suurepäraselt, et nende suurimaks komistuskiviks on auto töökindlus.

Hyundai ettevalmistus uueks hooajaks, mil toodi katsetele hübriidajamiga Rally1 autod, kulges üle kivide ja kändude. Küll tuli arendustöö alustamiseks vajalik roheline tuli Lõuna-Korea peakorterist hilja, küll loobuti oma esialgsest arendusstrateegiast ning tagatipuks tegi Thierry Neuville ühel testil väga karmi avarii, mistõttu läks ainus toona valmis olnud auto mahakandmisele, vahendab ralliportaal DirtFish.

Seega polnud mingi ime, et hooaja avaetapil Monte Carlos oli Hyundail kiirusega probleeme, kuid järgmistel etappidel Rootsis (sõideti lumel) ja Horvaatias (asfalt) oli auto konkurentsivõimelisem. Eelmisel pühapäeval lõppenud esimene kruusaetapp Portugalis oli eeskätt töökindluse tõttu aga taas keeruline.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles