Šampooni reklaamima hakanud ManCity esiväravavaht rikkus sellega oma edasise karjääri?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Joe Hart
Joe Hart Foto: SCANPIX

Manchester City jalgpalliklubi väravavahist Joe Hartist on saanud šampoonifirma Head&Shouldersi uus reklaaminägu ning Briti meedia usub, et sellega võis ta rikkuda oma karjääri.

Näidetena on välja toodud, et David Ginola ja Jason McAteeri karjäär läks pärast šampoonireklaamis osalemist allamäge. Samasugused näited on toodud ka jalgratturi Mark Cavendishi ja vormel-1 piloodi Jenson Buttoni kohta, kirjutab Metro.

Cavendishil jäi pärast šampoonireklaamis osalemist võitmata olümpiakuld ning Button ei ole seejärel suutnud enam tulla maailmameistriks.

Hart usub aga, et korras juuksed aitavad tal matšiks paremini valmis olla. «Kui ma olen väljakul, siis pean andma endast parima. Kui ma näen hea välja, siis ma tunnen ennast ka hästi ning Head&Shoulders annab mulle selleks vajaliku lisakindluse. Seega saan väljakul keskenduda vaid mängimisele,» sõnas Hart.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles