Lõbus reklaamitrikk: Honda filosoofilised vormel-1 mootorid liitusid Twitteriga

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McLaren-Honda.
McLaren-Honda. Foto: SCANPIX

Üle pika aja taas vormel-1 sarjaga liitunud mootoritootja Honda, kelle jõuallikad viivad tänavu edasi McLareni autosid, käivitas omanäolise reklaamikampaania.

Nimelt on Honda mootorid nüüdsest ametlikud Twitteri-kasutajad. Honda teatel kannab Kevin Magnusseni autos olev jõuallikas «nime» Hondapu14 ja Jenson Buttoni oma Hondapu22. Jõuallikad on juba jõudnud teha ka esimesed postitused, mis on võrdlemisi filosoofilise sisuga.

Nii näiteks teatas Hondapu14 järgmist: «Tunnen sisimas aeglast pöörlemist, mis on kantud puhtast ärevusest, sest minu aeg on peagi käes.» Hondapu22 märkis aga: «Olen algus, millel on kindel lõpp. Sest kihutan võidu nii kaua, kuni lõpeb ramm.»

Vormel-1 sari saab avalöögi juba sel nädalavahetusel, kui kihutatakse Austraalias Melbourne'is. Magnussen asendab seal tiimi teist põhisõitjat Fernando Alonsot, kes tegi hooajaeelsel testil avarii ja jääb arstide soovitusel avaetapist kõrvale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles