Red Bull ja Mercedes hõivasid Malaisias neli esimest kohta, ometi polnud tiimid rahul. Mark Webber nurises: «Me ei saa rajal parimat anda, sest peame säästma rehve. Meil pole võimalik täiel kiirusel kihutada. Publik jääb paljust ilma.»
F1 on sel hooajal midagi tõsise võistluse ja show’ vahepealset: «Praegune olukord meeldib neile, kel pole omi lemmikuid, või fännidele, kes teevad kuningliku vormelisarjaga esmatutvust. Kogenud, autosporti mõistev publik on pettunud.»
Red Bulli nõustaja Helmuth Marko selgitas, et meeskonnad on seatud ebavõrdsesse seisu: «Andmed näitavad, et kiirematel autodel kuluvad rehvid nobedamini. Pirellil tuleks rehvide kummisegu muuta, ja kohe. Enne Hiina GPd.»
Pirelli võttis asja rahulikult. «Pole mõtet kahe etapi järel paanikat tekitada, seda esiteks. Ja teiseks: me ei kavatse tegutseda ühe meeskonna huvides. Kui nii teeksime, oleks poolest suvest tšempion selgunud,» põrutas Paul Hembery, Pirelli spordiboss. «Tüüpiline F1 – iga meeskond tahaks saada teiste ees eelist. Pirelli hakkab midagi muutma alles siis, kui kõik tiimid seda soovivad.»
Mitmed endised vormeliässad asusid Pirellit kaitsma. Martin Brundle, kes praegu töötab telekommentaatorina, tunnistas, et rehvidega on nii ja naa. «Kas järgmisel võidukihutamisel peaks Pirelli välja jagama märksa kõvemast segust rehvid? Ma ei usu, et keegi tahaks näha igavat, ühe boksipeatusega sõitu. Teisalt: viis boksipeatust oleks selgelt liiast, tuleb jääda normaalsuse ehk kahe-kolme rattavahetuse piiridesse.»