Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/05/20/1768358t1h6485.png)
Jalgpalli Meistrite liiga sponsor Heineken viis läbi humoorika ambient-kampaania. Nimelt anti koos kaaslasega mööblipoodi külastama tulnud meestele ülesandeks määrida naisele pähe vutistaadionitelt tuttavad toolid.
Vastutasuks lubati katses osalenud meestele kaks jalgpalli Meistrite liiga finaali piletit. Ülesandele lisas vürtsi toolide krõbe hind – üsna ilmetu kola eest tuli välja käia 1500 €.
Üks meestest sai võimatuna tunduva ülesandeks siiski hakkama ning näeb oma silmaga juba selle nädala laupäeval peetavat finaali.