/nginx/o/2013/09/23/2399454t1h54c8.jpg)
Ralli MM-sarja korraldajad tahavad tulevast hooajast sisse viia põhimõttelise muutuse: viimasel päeval sõidetakse üks kiiruskatse, stardivad vaid kümme parimat ning jagavad koha mees-mehe-võitluses.
Plaanide järgi kihutaksid rallimehed reedel-laupäeval esikümnekohtade nimel, et pääseda play-off’i. Pühapäeval sõidab kümnes üheksanda, kaheksas seitsmenda jne vastu ning kumb kiiruskatsel nobedam on, see kõrgema koha saab. Säärane süsteem säilitaks põnevuse lõpuni ning paeluks ka publikut, arvavad sarja korraldajad.
Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) president Jean Todt tunnistas rahvusvahelisele meediale antud intervjuus, et on uue süsteemi suhtes skeptiline ning enne otsustamist tehakse tõsine analüüs: «Hetkel oleksin ettevaatlik. Enne kui nii kardinaalne otsus teha, tuleks kõik täpselt läbi mõelda, suhelda kõigi osapooltega ning kuulata ka meedia arvamust. Olen palunud seda ideed süvitsi analüüsida ning eks õige varsti ole näha, mis sellest kõigest tuleb.»
Rallirahva poolt võttis sõna Volkswageni spordijuht Jost Capito ning pooldas play-off-süsteemi: «Räägitakse, et kohtade jagamine ühe katse põhjal ja mees mehe vastu sõites pole traditsiooniline, kuid minu arvates on. Pilootide omavaheline võitlus on paeluv etendus. Selleks et saada kõrget kohta, tuleb olla kiire ja eksimatu kõigil katsetel, ka viimasel, otsustaval. Volkswagen on igatahes uue süsteemi poolt, see käib kokku meie nägemusega võidusõidust.»