«Seni pole ma R5-autoga sõitnud meetritki,» rääkis Tänak enne Mehhikosse lendamist. «Pühapäeval saame esimest korda autoga tutvuda ja esmaspäeval õnnestub meil pool päeva seda testida.» Seega jääb Tänakul võistlusmasina hingeelu tundmaõppimiseks aega üsna napilt.
Tänaku seniste tegemiste põhjal võib arvata, et Ford Fiesta ralliautos pole Tänaku jaoks iseenesest midagi uut – ta on sõitnud MM-sarjas Fiesta WRC-mudeliga ning ka Fiesta S-2000-masinaga. Kuid sisuliselt on need kõik erinevad autod.
Tänak kuulub WRC 2-sarjas koos kogenud soomlase Jari Ketomaaga D-Macki tiimi. Kuna tegemist on rehvitootja rahastatava meeskonnaga, peavad sõitjad kasutama rallidel just D-Macki rehve. Tipptasemel rallis pole need rehvid just kõige levinumad, kuid Tänakul on nendega sõitmise kogemus olemas.
«Sõitsin D-Macki rehvidega 2011. aastal ja tean, et pärast seda on neid omajagu arendatud,» märkis ta. «Lähimalt saame rehvidega tutvuda esimese võistluse ehk Mehhiko ralli jooksul. Kuna kiiruskatsed on pikad ja temperatuur kõrge, tuleb kindlasti oma sõitu kontrollida.»
Ralli algab neljapäeval, finišisse jõutakse pühapäeval ning selle ajaga sõidetakse 22 kiiruskatset. Iga päev on kavas ka vähemalt üks MM-sarja mõttes ülipikk kiiruskatse, neist pikim on ralli viimasel päeval sõidetav 56 km pikkune kiiruskatse. Kokku on stardis 29 autot, neist üheksa sõidavad WRC 2 arvestuses. Kahe esimese etapi järel esikolmikusse kuuluvatest meestest on puudu vaid Rootsis võidutsenud ja selle eest teenitud punktidega kolmandal kohal olev Karl Kruuda.