Klaar ja Vabamäe tulevad eetrisse uue vormelisaatega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristjan Jaak Kangur
Copy
Käivitub podcast ja ajaveeb Motoorne Rahutus.
Käivitub podcast ja ajaveeb Motoorne Rahutus. Foto: Motoorne Rahutus

Tänasest alustas ilmumist uus Eesti vormel-1 ja tehnikaspordihuvilistele mõeldud podcast ehk taskuhäälingu saade Motoorne Rahutus, mis toob kuulajateni päevakajalise analüüsi ning põhjaliku kommentaari vormelimaailmas toimuvast.

Motoorse Rahutuse saatejuhid on Eestis vormeliülekandeid kommenteerinud Tarmo Klaar ja Toomas Vabamäe koos tehnikahuvilisest kaasautori Fredy-Edwin Essega.

Uus saade jõuab avalikkuse ette igale vormel 1 nädalavahetusele järgneval teisipäeva hommikul. Erandiks on täna ning sel neljapäeval ilmuvad hooaega sissejuhatavad saated, kus saatejuhid võtavad kokku vormelimaailma pea peale pööranud tehnilised muudatused ning muuseas teevad ka enda prognoosid sel nädalavahetusel peetavaks vormel 1 hooaja avaetapiks.

Lisaks jõuavad vormel-1 fännideni Motoorse Rahutuse kodulehel regulaarselt ilmuvad ajaveebi ehk blogi sissekanded, milles käsitletakse teemasid, mis saates eetriaega ei leidnud.

«Eestis on suurel hulgal vormel 1 fanaatikuid ja nõudlust kvaliteetse ning asjaliku analüüsi järele on küll ja veelgi,» ütles projekti üks vedajaid Fredy-Edwin Esse. «Meie eesmärk on tuua kuulajateni kvaliteetne, argumenteeritud ja huvitav info vormel-1 maailmas toimuvast podcast’i kujul neile sobival ajal ja kohas.»

«Toomas ja Tarmo on olnud pikka aega vormelimaailmaga seotud ning nende teadmised sellest alast on üüratud. Nad mõlemad on Eestis laiemale üldsusele tuntud nimed tänu aastaid televisioonis kommenteerimisele, mistõttu ma usun, et kuulajaid tabab mõnus äratundmisrõõm,» lisas Esse.

Värske saade koos ajaveebi sissekannetega on lugejatele ja kuulajatele kättesaadav aadressil www.motoornerahutus.ee.

Märksõnad

Tagasi üles