Hiina ajas rallimaailma tülli

Kaarel Täll
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Malcolm Wilson.
Malcolm Wilson. Foto: Timo Anis

Kui tänavu sõidetakse ralli MM-sarjas 13 etappi, siis järgmisel aastal läheb kalender tihedamaks, kuna lisandub ka Hiina ralli. Tehasemeeskondade juhid pole FIA käitumisega rahul ning Citroen ähvardab sarjast lahkuda. Paljude arvates oleks Hiina lisandumise arvelt pidanud keegi oma etapist loobuma.

Ott Tänaku meeskonna M-Spordi juht Malcolm Wilson jäi viimatises kommentaaris viisakaks. «Tahan Hiina suhtes positiivne olla – näen seal tõelist võimalus. Hetkel ei tee me seal palju äri, kuid potentsiaal on Hiinal suur. Samas teeb 14 rallit meie hooaja väga keeruliseks,» rääkis Wilson autosport.com-ile.

Citroeni boss Yves Matton Wilsoni entusiasmi ei jaga. «14 rallit võib tähendada, et 2017. aastal meid siin sarjas enam pole,» ütles Matton. Hetkel valib Prantsusmaa meeskond, kas kaotada ära WRC või WTCC meeskond ning Hiina etapi lisandumine võib tähendada negatiivset stsenaariumit just WRC jaoks.

Ka Volkswageni juht Jost Capito ei mõista, miks on vaja hooaega ühe etapi võrra pikemaks venitada. «Meeskonnad ei tahtnud seda, kuid rallide korraldajad ja FIA ametnikud on ülekaalus ja hääletasid 14 ralli poolt. Kedagi ei huvita, mida meie arvame,» sõnas ta kriitiliselt.

Märksõnad

Tagasi üles