Tänak: homme näitame, milleks oleme võimelised

Kaarel Täll
, spordireporter
Ott Tanak (paremal) ja Raigo Mõlder
Ott Tanak (paremal) ja Raigo Mõlder Foto: SCANPIX

Hispaania MM-ralli läks Ott Tänakul ja Raigo Mõlderil aia taha, kui nad 11. kiiruskatsel rajapiirdesse sõitsid. Ford Fiestal tuli üks ratas alt ning eestlased katkestasid. Homme naasevad Tänak ja Mõlder taas rajale ning teevad kaasa viimasel kuuel kiiruskatsel.

«Läksime tänasele hommikule vastu eile õhtust kaasa võetud hea tundega,» rääkis Tänak. Kui eile võitis ta kruusal kolm kiiruskatset ja püsis esikolmikus, siis täna kihutati Hispaanias asfaldil. «Loomulikult pole mul asfaldil nii palju kogemusi kui kruusal. Lisaks olime olukorras, kus pidime gaasi põhja vajutama. Minu arvates näitasime korralikku kiirust.»

Tänak jätkas: «Lõpuks maksis kätte üks legendis tehtud viga. Üks halb märge ühes kurvis, kokku oli seal 26 km kurve. See märge oli liiga optimistlik ning sõitsime vastu piiret ja kaotasime ratta. Homme näitame, milleks oleme võimelised. Täna oli meil pinge peal, kuid homme saame pingevabalt sõita. Tahan lihtsalt leida õige rütmi ning liigseid riske võtmata asfalti tundma õppida.»

M-Spordi meeskonna juht Malcolm Wilson oli päevas pettunud, kuna lisaks Tänakule katkestas ka Elfyn Evans. «Pärast eilset positiivset päeva olen täna eriti pettunud. Olime asfaldietappide eel enesekindlad, kuid asjad ei läinud meie jaoks hästi. Ma ei suuda meenutada, millal viimati oli olukord, kus kumbki meie auto ei suutnud päeva lõpetada. Püüame siiski keskenduda positiivsele. Teame, et olime resultaadi saavutamiseks piisavalt kiired ning Ott ja Elfyn on homme Ralli2 reegli abil taas rajal. See annab neile võimaluse koguda kogemusi ning nad lähevad parema tundega vastu hooaja viimasele etapile.»