:format(webp)/nginx/o/2017/09/27/7143363t1h61df.jpg)
Hyundai WRC-meeskond korraldas konkursi leidmaks pilooti, kes esindaks neid järgmisel hooajal R5-autol WRC2-arvestuses. Kaheksa finalisti sekka kuulus ka Karl Kruuda, kes kahjuks siiski valituks ei osutunud.
Kruuda, Emil Bergkvist, Gus Greensmith, Jari Huttunen, Pepe López, Pierre-Louis Loubet, René Mandel ja Kalle Rovanperä läbisid kõik septembris Hyundai i20 R5 rollis testid kruusal ja asfaldil ning vestlusvooru, kus hinnati nii nende mehaanilisi teadmisi kui suhtlemisoskust. Selle põhjal valisid tiimibossid välja sõitja, kelles nähakse suurimat potentsiaali. Mõneti üllatuslikult ei osutunud valituks Kalle Rovanperä, kes on samas oma tulevikku juba teataval määral sidunud M-Sport meeskonnaga. Võimaluse täishooaeg kaasa teha saab hoopis tema rahvuskaaslane Jari Huttunen.
Huttuneni senine kõige uhkem tulemus pärineb koduselt Soome MM-rallilt, kus ta suutis vaatamata peaaegu olematule neljaveolise ralliauto taltsutamise kogemusele WRC2 arvestuses triumfeerida.
Welcome the newest member of the Hyundai Motorsport team @HuttunenRacing joins as our Development Driver for 2018. https://t.co/dEuHAFIBqw pic.twitter.com/yQbX0Jxh17
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) September 27, 2017
Hyundai meeskonna mänedžer Alain Penasse selgitas valikut: «Meile avaldas muljet kõikide kandidaatide tase. Igaüks neist lähenes testile professionaalselt ja jättis hea mulje nii mulle kui ka teistele kohtunikele. Mis Jari teistest esile tõstis, oli ta sihikindlus. Tal on R5-auto kogemust vaid mõne ralli jagu, mis oli vähem kui paljudel teistel kandidaatidel, kuid ta suutis olla koheselt i20 R5 roolis kiire ja kindel nii asfaldil kui ka kruusal. Ta on ilmselgelt väga andekas sõitja ja tal on rallipiloodina üüratu potentsiaal.»