Markko Märtin: Sellel autol ei ole ühtegi nõrkust

Oliver Lomp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Markko Märtin
Markko Märtin Foto: Tairo Lutter

Markko Märtin proovis Lääne-Virumaal Kehala võistlusrajal autot Ford Focus RS WRC, millega järgmisel nädalavahetusel võistleb Viru rallil tema juhitavas meeskonnas rakverelane Georg Gross.


12. juuni ennelõunal läbis viimati maikuus WRC-autol sõitnud Markko Märtin uuendatud Kehala Ringil mõned testikilomeetrid, et proovida nii rada kui ka hiljuti Eestisse toodud ralliautot, millega asub tänavu ralliteedel võistlema Georg Gross, vahendab rally.ee.



Miks selline auto, mille hind sõltuvalt seisukorrast 3,5-7 miljonit krooni, muretsetud sai? «Lahe auto on - miks mitte,»sõnas Märtin



«Kui auto töötab, siis on see üldse kõige paremini juhitav ralliauto, ma arvan,» kiitis ta Ford Focus RS WRC võistlusautot, märkides, et sellise autoga on võidetud nii kruusa- kui ka asfaldirallisid ning erinevad võistlustingimused probleeme ei valmista - olenemata sellest, kas tegu kiirete sirgete või väga tehnilise sektsiooniga.



«Sellel autol ei ole ühtegi nõrkust. Omal ajal võib-olla oli mootor kõige nõrgem osa,»jätkas aastate eest ise Fordi tehasemeeskonnas võistelnud eestlane, kes konkreetse võistlusmasina roolis kaasa teinud kolm MM-etappi.



«Siis läks auto katki. Täna ei ole erand,» muigas Märtin. Nimelt jäi planeeritud testipäev loodetust lühemaks, kuna üks elektrisüsteemi osadest ütles üles. «Mingi dubleeritud andur lakkas toimimast. Tundus, et kumbki neist ei tahtnud töötada. Auto on nii palju elektroonikat täis. Samas on see hea väljakutse tiimile, sellise autoga toime tulla - on palju keerulisem hakkama saada, kui N-rühma autoga.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles