Ajakiri Forbes reastas kõige kallimad spordiga seotud kaubamärgid. Esikohal troonib võimsalt spordirõivaste tootja Nike 15.9 miljardi dollariga.
Maailma kalleim spordi kaubamärk on väärt 15.9 miljardit dollarit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teisel kohal on aridest ESPN (11.5 miljardit), kolmandal Adidas (6.8 miljardit) ja neljandal Sky Sports (4 miljardit).
Sarjade/võistluste edetabelis on kõige kallim kaubamärk Super Bowl (ameerika jalgpall) 470 miljoni dollariga. Teisel kohal on suveolümpiamängud (348 miljonit) ja kolmandal jalgpalli maailmameistrivõistlused (147 miljonit).
Sportlastest on kõige kallim kaubamärk Tiger Woods 38 miljoni dollariga. Teine on Roger Federer (29 miljonit) ja kolmas Phil Mickelson (36 miljonit).
Reastatud on ka klubid. Esikohal on New York Yankees 363, teisel Manchester United 293 ja kolmandal Madridi Real 255 miljoniga.
Vaata rohkem siit.