Nokastanud bussijuht jättis Tarva meeskonna transpordita

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rakvere Tarva palluritel on tänavu olnud põhjust ka rõõmustamiseks, pühapäeval oli aga olukord rõõmust kaugel.
Rakvere Tarva palluritel on tänavu olnud põhjust ka rõõmustamiseks, pühapäeval oli aga olukord rõõmust kaugel. Foto: Margus Ansu

Rakvere Tarva niigi raske nädalalõpp – kolme päevaga peeti kolm kohtumist – sai pühapäeval juurde veel ühe plaanivälise vintsutuse. Meeskond pidi lõuna paiku startima Rakverest Keilasse, et kohtuda seal Eesti meistriliiga arvestuses Tallinna Kaleviga, kuid oodatud bussi ei tulnud.


 

Lõpuks ei jäänud Tarva palluritel ja treeneritel muud üle, kui istuda oma sõiduautodesse ja nendega Keilasse vurada. Tagantjärele on raske öelda, kui suurt mõju see meeste mängule avaldas, kuid liiga tagumiste meeskondade hulka kuuluvalt Kalevilt saadi lüüa.

Reedel kodus Kalev/Cramoga ja laupäeval võõrsil Raplaga kohtunud Tarvas nõustus pühapäeval Keilas mängima sealse Lions-klubi palvel. Pühapäeva ennelõunal peeti Keilas Lions-klubide korvpalliturniir ning heategevusliku ürituse kulminatsiooniks oli planeeritud Kalevi ja Tarva vaheline meistriliiga kohtumine. Rakvere meeskonna Keilasse toimetamine ja koju tagasi sõidutamine jäi Keila Lionsi õlule. Keila poolt asjaajamisega tegelenud Tanel Suslov telliski Rakveres asuvast transpordiettevõttest sõiduvahendi.

Kui buss õigeks ajaks ei ilmunud, helistasid rakverelased Suslovile, kes hakkas kadunuks jäänud transpordivahendi jälgi ajama. «Firmast öeldi meile, et bussijuht jäi täis,» rääkis Suslov. «Arusaamatu, kuidas tänapäeval saavad sellised asjad juhtuda! Meie helistamise peale küsiti firmast, kas soovime, et nad otsivad meile teise bussi. Ja seda tegid nad 50 minutit hiljem ning meie helistamise peale. Normaalne olnuks, et nad oleks meiega ise ühendust võtnud.»

Suslovile näis naeruväärne seegi, et bussiettevõte pakkus neile bussijuhi seletuskirja. «Mis ma sellega peale hakkan? Loen, et mees jõi nii või naa palju pudeleid tühjaks?» küsis ta ja lisas, et ettevõttel tuleb kahju hüvitada. «Oleme Tarva inimestega läbirääkimistes, kas firma teeb neile mõne tasuta sõidu või koguvad nad kütusearved kokku ja esitame need hüvitamiseks.»

Tarva peatreeneri Andres Sõbra sõnul polnud transpordiga tekkinud segadus nende kaotuses peamine süüdlane. Meeskonna seis pole praegu lihtsalt kõige parem ning vähetähtis polnud ka asjaolu, et platsil käidi kolm päeva jutti.

«Meie asjad pole praegu head, kuid samas ka mitte katastroofilised,» tõdes Sõber, kes pidi kahes viimases kohtumises ajama läbi seljavalude käes vaevleva lätlasest tagamehe Juris Ulbraškota. Pühapäevasest seiklusest jäi kõrvale ka jalavigastusega kimpus olev Renato Lindmets.

Tagasi üles