MX1 klassis oli stardis Lauri Lehtla, kes tuli selles klassis Eesti meistriks aastal 2010. Lauri jaoks oli see etapp raske katsumus, kuna sõitis murtud ribiga, see oli Portugali GP kukkumise tagajärg. See tähendas kohati väga tugevat valu, eriti just hüpete peal. MX2 klassis oli rivis meeskonna värskeim liige Karel Kutsar ja Henri Roosiorg. Tiimi nooreim sõitja Hardi Roosiorg osales 85 cc sõitudes, mis polnud küll meistrivõistluste etapp, vaid Karksi Cup arvestus.
MX1 ja MX2 klassid sõidavad Eestis koos, kuid eraldi arvestuses. Lauri Lehtla tegi kiire kvalifikatsiooni, et säästa ennast enne sõite, tulemuseks Indrek Mägi ja Priit Rätsepa järel kolmas koht, Karel Kutsar oli neljas ja MX2 klassi teine. Henri Roosiorg oli kvalifikatsiooni 13. kohal, MX2 sõitjate hulgas oli ta kuues.
Esimeses sõidus sai Lehtla sõidu keskel liidrikohale ja püsis seal lõpuni, võites sõidu Mägi ja Juss Laansoo ees. Avasõidu võit MX2 klassis tuli samuti Sahkar KTM Racing meeskonnale, kui Karel Kutsar sõidu võitis Priit Rätsepa ja Kristjan Rätsepa ees. Open arvestuses oli ta avasõidus viies. Henri Roosiorg oli Open arvestuse 17, MX2 sõitjate hulgas oli ta kaheksas. Teises sõidus haaras Lauri kohe liidrikoha ja kuigi Juss Laansoo viimastel ringidel survet avaldas, suutis ta oma kohta säilitada ja võttis teise võidu nii Open arvestuses kui MX1 klassis. Kutsar pidi sel korral tunnistama Rätsepa paremust, olles MX2 klassis teine, Open arvestuses oli ta taas viies. Henri Roosiorg sai Open arvestuses 16. koha, MX2 arvestuses oli ta seitsmes.