Audru rallikrossirajal peetud Eesti meistrivõistluste neljandal etapil saavutasid esikohad taas favoriitideks peetud Sten Oja, Arvo Kask, Kalmer Vaht ja Casper Eerikson.
Audrus toimunud Eesti rallikrossi meistrivõistluste etapil olid võidukad favoriidid
SuperCar klass nõudis oma esimese ohvri juba eelsõitudes, kui senini sarjas teist kohta hoidev Mait Pikkof (Mitsubishi EVO) raja kiireimale lõigule järgnevas mahapidurduses veidi eksis ja betooni sõitis. Kuigi mees toimetati kiirabiautosse, siis õnneks tõsisemaid vigastusi ei olnud. Samas klassis suutsid veel kokku põrgata ka teise koha saavutanud Ranno Bundsen (Mitsubishi EVO) ja neljandaks jäänud Otto Täht (Mitsubishi EVO). Taaskord võitis kogenuim võistleja – Sten Oja (Mitsubishi EVO), kel ise saavutatut kommenteerides jätkus taas kiidusõnu meeskonnale. «Eelmisest korrast oli meil seade olemas, kuna ilm oli veidi külmem, siis keerasime auto veidi pehmemaks ja läksime peale. Teises eelsõidus purunes kahjuks rehv ja pidin seal katkestama, kuid esimese ja kolmanda vooru võidud kindlustasid hea stardipositsiooni finaaliks. Algul konkurendid ka näitasid end peeglitest, aga sain eest ära ja omasse sõidurütmi.»
Enim põnevust pakkus ehk taas Super1600 klass, kus peamine duell peeti maha Arvo Kase (VW Golf) ja lõpuks auto korralikult käima saanud Janno Liguri (Škoda Fabia) vahel. Kasel aga on võistluskilomeetreid sel hooajal hulka rohkem kogunenud ja auto igati käpas, seega ei piisanud ka Janno suurimatest punnitustestki. Lõpuks «parkis» Ligur oma auto ka rehvivalli, mida tabades lõhkus pooltelje. Kask: «Võistlusega võib taas rahule jääda. Teist korda siin Audrus sõites olen rajaga harjunud ja tean, kus võidan konkurente. Suutsin katta eelsõitudes ja finaalis nii Jannot kui Jaan Pettaid ja nii see võit tuligi.» Teise koha sai Priit Rebane (Lada Samara) ja kolmanda Jaan Pettai (Lada Samara). Esiveolistega koos sõitnud Junior1600 klassis võidutses Casper Eerikson Seat Ibizal.
Tagaveoliste klass üllatas taas uue võistlejaga, kelleks sel korral Rauno Rappu (Lada 2106). Kuid võitis siiski Kalmer Vaht (Lada 2101), kes enda peamiseks konkurendiks pidas Andrus Karu (Lada VFTS). Neil oli ka omavahel tegemist terve päeva, kuid kahjuks tabas Karu jokker-ringil üht rajapiirdeks olnud veetünni ja lõhkus roolimehhanismi. Auto rattaid jäid vaatama vaid ühte suunda ja enam võistlust jätkata polnud võimalik. Seega teine koht läks Siim Sündemale (BMW 318) ja kolmas eelmise etapi uustulnuk Martti Mändile (Lada 2105).