/nginx/o/2013/07/30/1931706t1h0c4f.jpg)
Marihuaana Poliitika Projekti (MPP) tellitud reklaamklipp, mis pidi jooksma populaarse võidusõidusarja NASCARi etapi ülekande jooksul 72 korda, võeti pahaste televaatajate survel juba pärast paari korda maha.
Marihuaana Poliitika Projekti (MPP) tellitud reklaamklipp, mis pidi jooksma populaarse võidusõidusarja NASCARi etapi ülekande jooksul 72 korda, võeti pahaste televaatajate survel juba pärast paari korda maha.
Klipis kutsuti marihuaanat uueks õlleks, millel kesvamärjukesest märksa paremad omadused. «Kalorivaba, pohmellivaba, vägivallavaba! Ohutum kui alkohol, aeg seda niimoodi ka kohelda,» kõlas promoklipis.
«Otsustasime selle reklaami maha võtta, kuna see ei sobi näitamiseks NASCARi publikule ehk neile, kes perekonnaga koos televiisori eest istuvad,» kommenteeris Grazie Media kõneisik.
«Neile jääb arusaamatuks, miks telekanal lubab lasta alkoholireklaame, kuid marihuaana omasid mitte. Just sellise silmakirjalikkuse tõttu me need reklaamid tootsimegi,» vihastas MPP kommunikatsioonidirektor Mason Tvert.