![Maria Šarapova](http://f9.pmo.ee/cTuI34xIx76LcWoOadAUfyZiBmk=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2011/04/23/563940t1h1114.jpg)
Tennisestaar Maria Šarapova andis oma elukohajärgse Florida osariigi võimudele sisse taotluse, mis lubaks tal järgmisel nädalal algaval US Openil mängida teise nime all.
Tennisestaar Maria Šarapova andis oma elukohajärgse Florida osariigi võimudele sisse taotluse, mis lubaks tal järgmisel nädalal algaval US Openil mängida teise nime all.
Kaunitar soovib New Yorgi Flushing Meadows'i väljakutele tulla nime all Sugarpova. See on tennisisti poolt loodud edukas bränd, vahendab Õhtuleht Online USA meediat.
US Openi järel võtab Šarapova oma õige nime jälle tagasi.
Sugarpova bränd aitas Šarapoval järjekordselt tõusta enimteenivate naissportlaste tippu. Reklaamilepingud Nike'i, Samsungi, Headi, Tag Heueri, Porsche ja Evianiga tõid talle sisse 23 miljonit dollarit. Veel kuus miljonit teenis Šarapova tenniseväljakutel.