Brawn GP edu tuli mitme tuuletunneli kasutamisega

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jenson Button Brawn GP roolis.
Jenson Button Brawn GP roolis. Foto: Reuters / Scanpix
Brawn GP vormel-1 meeskonna testsõitja Alexander Wurz avalikustas, et meeskonna hiilgav vormel suudeti ehitada tänu mitme tuuletunneli kasutamisele.

Eelmisel aastal oli endiselt Honda võistkonnal kasutada viis tuuletunnelit ning poole miljardi euro suurune eelarve, vahendab Sponest.

«Auto arendusel mindi tuuletunnelites korraga kolmes eri suunas,» avalikustas Wurz. «Kaks suunda olid valed, seega mindi edasi ühes kindlas suunas.»

Siiski otsustas Honda ülemaailmse majanduskriisi tõttu vormel-1 sarjast loobuda ja hääbuva tiimi päästis Ross Brawn, kes tiimi ära ostis

«Brawni vormel on arvatavasti kõige kallim auto, mida kasutatakse läbi aegade väikseima eelarvega tiimi poolt,» sõnas Wurz.

Samuti eeldab Wurz põnevat hooaega, kuna Red Bull on arendustöös oma vormeliga Brawn GP-le järgi jõudnud.

«Ütleksin, et Brawn ja Red Bull on samal tasemel ning edu oleneb nüüd täiesti ringradadest,» arvas Wurz.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles