Woodsi sponsorid on võtnud mõtlemisaja
Vähemalt esialgu võtavad kõik sponsorid asja rahulikult ning väldivad Woodsi kasutamist reklaamnäona. Esialgu kasutatakse sellist taktikat suurema kära vaibumiseni, kirjutab Los Angeles Times.
Samas arvab reklaamiekspert Rick Burton, et Woodsi võib ka edaspidi reklaamnäona väga edukalt kasutada.
«Kui sponsorid peaksid temast loobuma, siis see näitaks, et nad ei ole teda kunagi väga tõsiselt võtnud,» sõnas Burton. «Vaevalt Accenture, Nike või Gillette tahaks midagi sellist teha.»
Väidetavalt ei ole pärast 29. novembrit televisioonis näidatud ühtegi Tiger Woodsi reklaami.
«Gillette saab Woodsi asemel ajutiselt kasutada Roger Federeri või Derek Jeterit. Samas võib Tag Heuer mõnda aega edukalt kasutada ainult Maria Šarapova reklaami,» sõnas Burton.
Samas arvavad paljud, et pärast skandaali vaibumist võib Woods olla veel edukam reklaamnägu kui varasemalt. Eelkõige tuuakse näiteks Kobe Bryantit.
Los Angeles Lakersi korvpallimeeskonna tähtmängija sai 2003. aastal süüdistuse vägistamises, kuid teadupärast võeti hiljem süüdistus tagasi.
Pärast juhtunut on Bryant olnud väliselt musterkodanik, olümpiasangar ja ka tema sponsorlepingud on varasemast suuremad.