Skandaalse golfimängija Tiger Woodsi ja Šveitsi kellafirma TAG Heueri koostöö jätkub.
Kellafirma TAG Heuer ei jäta Tiger Woodsi maha
TAG Heueri pressiesindaja Mariam Sylla sõnas, et neile on tähtsad Woodsi sportlikud saavutused, mitte eraelu, kirjutab AFP.
«Woods oli ja on maailma kõige andekam ja edukam golfimängija,» lisas Sylla.
Woodsi suurtest sponsoritest teatas konsulteerimisfirma Accenture esimesena, et ta ei jätka golfistaariga koostööd. Põhjuseks toodi Woodsi abieluvälised naissuhted. Accenture`i reklaamkampaania põhines ainult Woodsil.
Gillette aga teatas, et lähitulevikus ei luba ta näidata reklaame, milles on näha Woodsi. Telekommunikatsioonifirma AT&T veel mõtleb, mida teha. Woodsi ülejäänud sponsoritest Nike ja EA jäkavad koostööd.
Woods teatas, et plaanib tippspordist mõneks ajaks eemale tõmbuda. Ta keskendub perekonnale ja püüab neile tekitatud kahju korvata.
Skandaal Woodsi eraelu ümber sai alguse sellest, et ta sõitis Floridas oma maja lähedal vastu puud ning vajas haiglaravi.
Peale seda avaldas kõmuväljaanne National Enquirer loo Woodsi ja ühe New Yorgi ööklubi juhi suhtest. USA meedia hakkas aga iga päev kirjutama üha uutest Woodsi kallimatest.
Woods selgitas juhtumit paaril korral oma koduleheküljel. Ta palus oma naiselt ja lastelt andeks ning loodab, et ka fännid teda mõistavad.
Woods on sel aastal saanud reklaamlepingutelt üks miljard dollarit.